Trening programi za izvoznike

Kako prodavati na stranim tržištima? 

Istraživanje koje smo proveli u drugom polugodištu 2012. godine na uzorku od 200 poduzeća koja posluju u Hrvatskoj pokazuje da poduzeća koja ostvaruju veći dio svog prihoda na izvoznim tržištima u prosjeku manje educiraju svoje zaposlenike od uvoznika što je svojevrstan paradoks. Zbog prisutnosti globalne konkurencije na izvoznim tržištima bit će potrebno više prodajnih znanja, kompetencija i truda nego u domaćoj prodaji. Pored rada na unapređenju opće konkurentnosti našeg izvoza potrebno je raditi i na razvoju kompetencija zaposlenika. To se naročito odnosi na djelatnike u prodaji koji će trebati razviti zavidne prodajne, pregovaračke, prezentacijske, organizacijske i druge vještine kako bi uspjeli na globalnom tržištu.

Obzirom na naših 15+ godina iskustva rada u najboljim izvozničkim poduzećima kreirali smo edukativne programe posebno prilagođene izvoznicima, a naročito organizacijama koje se tek pripremaju na izvozne aktivnosti. 

Cilj treninga

Razviti i unaprijediti znanja i vještine profesionalne prodajne komunikacije prema znanstveno potvrđenim modelima i najboljom prodajnom praksom tržišnih lidera.

Kome je trening namijenjen?

Teme treninga:

Metode rada

Napomena

sadržaje treninga moguće je prilagođavati zahtjevima i specifičnostima poslovanja klijenta.

Nakon uspješnog završetka treninga...

polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine za samostalnu pripremu prodajnih aktivnosti u izvozu, uspostavu odnosa i vođenje komunikacije s kupcima, otkrivanje potreba kupaca te prezentiranje prodajnog rješenje/ponude. 

Za više informacija o edukativnim programima za izvoznike i mogućnostima prilagodbe kontaktirajte nas...