Best Practice škola profesionalne prodaje

Best Practice škola profesionalne prodaje

Ako niste zadovoljni načinom na koji se u Vašoj organizaciji radi prodaja ili se suočavate s nedostatkom prodajne realizacije vrijeme je da razmislite o najboljem načinu za promjenu tog trenda. Dobro bi bilo da novim prodajnim vještinama osnažite kompetencije svog tima.

U situaciji jake konkurencije gdje svi nešto nude, a kupaca je sve manje, postala je prava umjetnost doći do nove prodaje. Ovaj serijal treninga motivirao je stotine profesionalaca da sagledaju stvari iz nove perspektive i nađu svoj prodajni put.

Vještine koje ćete savladati su:

Ova škola je spoj suvremenih trendova u prodajnoj komunikaciji i 20+ godina prodajnog iskustva našeg trenera, a ovaj set vještina je sve što ćete još dugo trebati za visoko profesionalan prodajni rad. Ovdje se ne radi se o terijskim konceptima nego o hands on pristupu baziranom na situacijama iz prodajne prakse. Većinu vremena posvetit ćemo vježbama stvarnih prodajno-pregovaračkih situacija i izvođenju prodajnih prezentacija.

Nakon završene Prodajne Škole polaznici će biti osposobljeni za samostalan, organiziran i proaktivan prodajni rad na viskoj razini profesionalnosti.

Po završetku polaznici dobivaju BestPractice Sales School certifikat.


Kome je prodajna škola namijenjena


Kako je prodajna škola organizirana

Škola je organizirana kroz 3 radionice ukupnog trajanja 4 radna dana (32 nastavna sata). Za svaku radionicu ponuđena su po dva termina.

Iako su radionice koncipirane kao neovisne za najbolji učinak preporučamo Vam pohađanje sve tri radionice u nizu. Radimo u malim trening skupinama čime se omogućava kvalitetna prilagodba i otvorena komunikacija s primjerima iz prakse. Klikom na naziv radionice možete saznati strukturu i teme radionica. 

  1. 06. i 13.02 ili 17.04. i 25.04. Vještine osobne prodaje u B2B segmentu (dvodnevna radionica)

  2. 06.03. ili 22.05. Strategije i taktike poslovnog pregovaranja

  3. 04.04. ili 12.06. Učinkovite prezentacije uz Power Point


Mjesto održavanja

Sheraton hotel Zagreb. Našim polaznicima osiguravamo maksimalnu udobnost uz odličnu hranu i hotelsku uslugu.


Cijene kotizacija i način prijave

Kotizacija za sve 3 radionice iznosi 5.560kn +PDV. Da biste se prijavili za sve 3 radionice kliknite na prijavnicu i ispunite je. Ne zaboravite upisati željene datume u rubriku "datum"

U slučaju da se prijavljujete samo na neke programe kliknite gore na naziv radionice za koju se želite prijaviti. Otvorit će se nova stranica sa svim detaljima i crvenim gumbom "prijavnica". Kliknite na njega i ispunite svoje podatke ili nas nazovite na 01/3873 088 za telefonske prijave. Nakon prijave primit ćete potvrdu prijave i predračun.

Kotizacije uključuju:


Trener

Naši klijenti smatraju da najveću vrijednost za polaznike isporučuju treneri koji imaju bogato iskustvo u praktičnoj primjeni vještina koje su predmet treninga. Trener mora posjedovati dubinsko razumijevanje teme o kojoj govori, i to sa aspekta polaznika i aspekta instruktora. Jedino tako može potupuno razumjeti konkretne izazove i situacije i dati rješenja za njih. Naši trener je konzultant sa 20+godina iskustva u prodaji i prodajnom manadžmentu. 

mr. sc. Petar Majstrović

Mr.sc. Petar Majstrović je profesionalni konzultant, predavač i autor. Osnivač je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice specijalizirane za poslovni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju.

Radno iskustvo i ekspertiza

Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, kabelska industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industija i IT. Obavljao je gotovo sve prodajne poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova, direktora prodaje i izvoza, do komercijalnog direktora i člana uprave za prodaju, nabavu i marketing.

Nakon 14 godina rada u realnom sektoru karijeru nastavlja u multinacionalnoj konzalting kompaniji i u vlastitom poduzeću gdje vodi konzalting projekte i trening programe za privredne organizacije i druge konzalting tvrtke. Obzirom na bogato praktično iskustvo rada na poslovima koji su povezani sa prodajom, upravljanjem i vođenjem, upravo te segmente postavlja kao ključna područja svog trenerskog i savjetodavnog rada. U svojim projektima kombinira znanstvene i u praksi potvrđene poslovne modele, a polazi od načela jednostavnosti i primjenjivosti edukacija u poslovnoj stvarnosti po čemu su Best Practice edukacije poznate na tržištu. Zalaže se za maksimalnu transparentnost procesa rada što uključuje korištenje metoda mjerenja kvalitete edukacija te mjerenja uspješnosti primjene treninga na radnom mjestu.

Petar je autor više stručnih i znanstvenih članaka i istraživanja iz područja prodajne komunikacije, menadžmenta i rukovođenja te knjige Prodaja, upravljanje i trening prodajnih snaga: praktični vodič za razvoj poslovanja. Stalni je suradnik i autor u renomiranim stručnim časopisima, predavač na poslovnim konferencijama, gost predavač na Ekonomskom fakultetu Zagreb, piše na poslovnim portalima te uređuje Best Practice Free Resources blog (www.bestpractice.hr/clanci/) koji se bavi temama iz područja poslovnih znanja i vještina.

Obrazovanje

Diplomirao i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dodatno se usvršavao na Cotrugli Bussines School na modulu za strateški marketing i Mercury International Business School. Uspješno završio mnogobrojne edukacije u zemlji i inozemstvu te više od 40 specijalističkih treninga iz područja menadžmenta, prodaje i rukovođenja. Petar se poslovnim treningom bavi i na znanstvenoj razini o čemu je objavio znanstveni rad Impact of sales trainings on sales results of a Croatian companies. Doktorski je kandidat na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Područje interesa

Prodajne, upravljačke i vodstvene vještine i procesi te njihova implementacija u tržišnim organizacijama.

Dodatne informacije:


 


Komentari polaznika Best Practice škole profesionalne prodaje

Sudjelovao sam na dva seminara koja je vodio Petar (Vođenje prodajnog tima i Vještine profesionalne prodaje). Petar je odličan predavač koji nam je na seminaru diskretno pokazao koje bi procese unutar organizacijske strukture mogli promjeniti ili primjeniti, te napraviti iskorak. Osobno sam iskoristio modele koje nas je Petar naučio što mi je kao voditelju prodajnog tima mi je kao voditelju prodajnog tima donijelo rezultate, a i olakšalo svakodnevicu.

Nikola Bunčić, Sales Leader at Jadransko osiguranje d.d. September 17, 2014, Nikola was Petar's client


I was on Petar professional training "Professional selling skills" and must say that was great for me as rookie in sales. Training was implemented in front of 12 participants from various industries and Petar gave accent to each participant regarding his job description. On training I meet with some things already known but also meet lot of new things which will be great for me and my team. Petar included every participant in discussion and he is great motivator. Hope that will have chance to cooperate with Petar again because it was really great experience. I would like to recommend every people included in sales process to attend training conducted by Petar in order to achieve even more.

Deni Spiranec, Sales Engineer, April 2017.


Sandoz Croatia has endorsed Petar Majstrović as consulatan/trainer at BEST PRACTICE business training and consulting - Education management

Petar prepared an excellent workshop about presentation skills. I have participated at a few similar workshops, however Petar had a quite unique approach and he used the right balance between theory and practice. With great examples he showed how an effective presentation should look like and he also focused on techniques which should be used by a presenter (body language, control of voice, positioning on stage,...). He emphasized that less is more and that practice makes perfect. During practical part, Petar gave very useful advices which really work and are easy to implement. Without a doubt, Petar is an expert in presentation skills and I would warmly recommend him to any team/company that has a need to improve presentation skills (I am sure you will be satisfied).

Service Category: Presentation skills. Year first hired: 2012. Top Qualities: Great Results, Expert, Good Value

Luka Cerar

CFO


I have been recently a part of professional sales training by Petar Majstrović. We worked on the training of negotiating, presenting and selling skills during May and June 2017. As I work in sales this training was extremely important for me. Petar is a top presenter, he knows how to motivate everyone and with incredible ability he transfer his knowledge and skills.

During the training he remind us how is important and crucial preparation, whether you are preparing for a meeting or the presentation. We all think we know how to sell, but with Peter I become aware that there's still so much to train for. He showed us how to be well organized and prepared in conversation and negotiating with customers.

I would recommend Peter to all, those who have been in this business for years and to those who are just starting. Thank you Petar for great atmosphere during the training, excellent performance and support.
Good luck and I hope to see you on some other training soon.

Tatijana Andrić,
Area sales manager


 


Sviđa mi trening. Jednostavno, praktično i razumljivo. Dolazim na napredni modul, a trening ću preporučiti u Generaliju.

Elma Mersnik, stručni suradnik za školovanja, Generali Osiguranje d.d


I was a participant of education in the field of sales management held by Mr. Petar Majstrovic. What is worth pointing out for the education is his excellence in merging case studies and theoretical methods, doing that with great expertise an enthusiasm. Therefore I decided to recommend Mr. Majstrovic as a great presenter who successfully presents best practices and follows the news related to sales management by linking them with examples from practice.

Service Category: Education, Year first hired: 2013. Top Qualities: Great Results, Personable, Expert

Danijel Fatović

Director of Project Management Division (IT Sector) 


Višnja Željeznjak

Director, LOGIT-B2B Website Optimization Specialist. Co-Founder of Logit.hr Digital Marketing Consultancy.

Mr. Petar Majstrović helped our team focus on the most important aspects of our current issues in sales and sales management. He let us voice our concerns and come to usable solutions, together as a team. The exit aptitude test showed that all training participants increased their knowledge about sales - some showed dramatical progress. We all gained specific actionable steps that we started to implement the next day, company-wide. We got what we were promised and I believe that Mr. Majstrović can add great value to sales teams, especially to teams selling to enterprises.  

May 15, 2012, Visnja was Petar's client


Robert Gaćina-Bilin

G. Majstrović iz Best practice radi vrlo dobre, razumljive i praktične prodajne treninge i savjetovanje u poslovanju. Međutim njegov posao ne završava samo na treninzima. Kako bi nas motivirao i uvjerio da prodajne strategije o kojima govori funkcioniraju primjenio ih je u praksi što je rezultiralo osvajanjem novih dragocjenih kupaca i novom prodajom . Pored toga osigurao nam je i praktičnu pomoć kod izrade raznih prodajnih dokumenta i prezentacija za kupce. Ono što nam je posebno drago je da se naša suradnja nastavlja na praktičan način. Petar pomaže oko uspostave novih kontakata i zajedno s nama radi konkretne poslove s kupcima. Svakako preporučam Best practice i G. Majstrovića. 

General manager at Nova Forma d.o.o. March 29, 2012.


Gosp. Petar Majstrović održao je seriju odličnih prodajnih treninga koji su u svojoj konačnici odlikovali praktičnošću te su saživjeli u našem radu. U sklopu treninga uvijek su korištene odlične vježbe koji su, što se pokazalo u praksi, lako primjenljive u terenskom radu. Radni materijali su vrlo kvalitetni, jednostavni za korištenje i služe kao odlični reminderi. Jedna od najzanimljivih točaka prodajnog treninga kod gosp. Majstrovića pokazao se mjerni instrument za praćenje napretka polaznika koji nam služi i kao koristan alat za praćenje ostvarenog rezultata. Što je najvažnije od svega, naši prodavači su zadovoljni i primjenjuju sadržaje u svom radu.

Ivana Kralj Bogadi, Controling and finance assistant at Di Wagner d.o.o. November 8, 2011, Ivana was Petar's client.


Korisni linkovi

BestPractice.hr Free Resources...   

Foto galerija na društvenim mrežama... 

Potražite trening koji Vam treba u kalendaru otvorenih radionica...

Reference...