Selling and marketing online

 

Kako se kupovna moć mlađih i tehnološki orijentiranih potrošača povećava prodaja se sve više seli u virtualni prostor. Pitanje za organizacije glasi: "Koliko ste kvalitetno pozicionirani u virtualnom svijetu prodaje, jeste li kupcima vidljivi i kakav dojam na njih ostavljate? Jesu li Vaše virtualne platforme i internet izlozi uspjeli konvertirati posjetitelje u kupce i u kojoj mjeri? Naročito je interesantno pitanje: Jesu li posjetitelji kupili kod Vas ili su otišli konkurenciji i zašto? Ako imate dobre informacije o ponašanju posjetitelja na Vašim virtualanim platformama i ako ih znate protumačiti, tada imate elemente za prilagodbu i donošenje kvalitetnih poslovnih odluka. Time Vam se otvaraju nove mogućnosti za stjecanje konkurentske prednosti na mnogim razinama.

BestPractice.hr je osmislio jedinstveni program-seriju povezanih poslovnih treninga (modula) koji su dio naše Internet Marketing Akademije. Vještine koje ćete ovdje steći omogućit će Vam samostalno kreiranje i operativnu provedbu suvremenih internet marketing strategija. 

Moduli 

Kome je Akademija namijenjena

Načini rada, datumi i mjesta izvođenja

Moduli akademije izvode se redovito tokom cijele godine u razmaku od 4-6 tjedana. Izvode se formi interaktivnih jednodnevnih i poludnevnih radionica gdje se radom u maloj trening skupini omogućava kvalitetna prilagodba i otvorena komunikacija s primjerima iz prakse. Datumi održavanja objavljeni su u kalendaru otvorenih radionica gdje se možete prijaviti do 30 dana prije datuma treninga. Obzirom da su moduli koncipiani kao neovisni i redovito se ponavljaju moguće je uključivanje u Akademiju u bilo kojem trenutku. Mjesto izvođenja je Kongresni centar Antunović-Zagreb.     

Treneri

Naši klijenti smatraju da najveću vrijednost za polaznike isporučuju treneri koji imaju bogato iskustvo u praktičnoj primjeni vještina o kojima govore. Trener mora posjedovati dubinsko razumijevanje teme i to sa aspekta polaznika i aspekta instruktora. Jedino tako može potupuno razumjeti konkretne poslovne izazove i situacije i dati rješenja za njih. Naši treneri su konzultanti ili partneri u organizacijama specijaliziranim za konkretne segmente Internet Marketinga. Posebno smo ponosni što Vam možemo predstaviti najbolje eksperte struke. Oni su:

        

Miroslav Varga dipl.ing. stroj. 

G. Varga jedan je od nekolicine Google AdWords Certificiranih Trainera u Google Adriatics regiji sa iskustvnom rada na stotinama AdWords kampanja. Certificirani je Google AdWords individual i nositelj je GAIQ certifikata. Apslovirao je dva poslijediplomska studija i konzultant je u Escape d.o.o. Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali ne 'geekovski', već vrlo dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora. Jedan je najnagrađivanijih predavača i stručnjaka iz područja Internet marketinga sa tisućama referenci zadovoljnih polaznika i naručitelja projekata. 

Ilija Brajković, mag.ing.comp. 

Ilija je dugo aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih se pet godina posvetio tehnologijama i alatima za razvoj poslovanja preko društvenih mreža te edukacijama u tom specifičnom segmentu. U duši geek, ali život ga je odnio u nešto novo, u čemu još više uživa, pa je danas partner u digitalnoj agenciji Akcija gdje se brine za razvoj poslovanja, vodi odnose s klijentima i fanovima te kreira marketinške sadržaje. Radio je kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom korisnika iz svih krajeva svijeta. Vodio je projekte za velike klijente kao što su Microsoft Hrvatska, Hemingway, Suzuki, Alpro Soya i druge, kao i za veliki broj manjih i srednjih poduzeća u različitim industrijama. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12, Web::Strategija 15, Weboo2013. i Web::Industrija s predavanjima o društvenim mrežama i content marketingu prema anonimnim glasovima publike.

  

Damir Podhorski, dipl. oecc. 

Damir je nositelj Google Analytics Individual Qualification (IQ), Google Adwords Qualified i jedan od najpriznatijih stručnjaka za Google Analitics u regiji. Od samih početaka aktivno koristi Google Analytics alat, kojim kao konzultant analizira i poboljšava uspješnost poslovanja svojih klijenata. Svoju ekspertizu i iskustvo dijeli s polaznicima na čestim seminarima i treninzima u regiji. 

Siniša Gavrilović

   

Jedan od pionira Internet Marketinga, specijalist za SEO, SEM i Social Mediu. Siniša je Google AdWords certified i Google AdWords qualified individual, te SEO i SEM ekspert. Ima veliki broj referenci i veliko iskustvo kao konzultant i trener. Često je citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz program web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr. Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju i koriste nove trendove. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača poznate konferencije Web::Strategija.

 

  

Zorin Radovančević

Zorin je partner i konzultant u Escape d.o.o., poduzeću koje je Google AdWords Certified Company i Google Analytics Certified Partner. On je i Google Analytics specijalist i nositelj Google Analytics Individual Qualification (IQ). Zahvaljujući kvalifikaciji i višegodišnjem iskustvu u analizi i savjetovanju Zorin vodi kompleksne međunarodne projekte u području turizma, trgovine, zdravlja i financija na tržištima EU, Rusije, Ukrajine, Kuvajta i SAD-a.

Komentar polaznika BestPractice.hr Internet Marketing Akademije

... u posljednjih 4-5 godina sam odgledao stotine sati video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, CreativeLIVE i dr. I na temelju onog nekog svog puta upijanja znanja mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati. Osobno njegov stil predavanja me sa tehničke strane jako podsjeća na onaj od Simon Allardicea – on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim te da ne prođe u onom nekom čistom uštogljenom ozračju. Nakon samog predavanja mogu samo zaključiti da sam imao priliku slušati savjete (te u principu obnoviti svoje znanje od prije par godina o AdWordsu) te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje "stručnjaci" se pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše.
I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu. Pa eto.. ja se još jednom zahvaljujem na odličnom predavanju i cijelom Best Practice timu.

Mario Kulaš, Cross-platform Designer

Kotizacije i način prijave 

Kotizacija po modulu i polazniku iznosti 1.390,00 kn za cjelodnevne i 900,00 kn za poludnevne treninge. Na cijene se obračunava PDV. Polaznici koji upišu 6 modula dobivaju jedan modul gratis. Kotizacije uključuju:

Klikom na prijavnicu možete se prijaviti za određene module.

Za upis na 6+1modul gratis kliknite ovdje...

Za sudjelovanje u nagradnim natječajima kliknite ovdje... 

Važno

Čak i ako imate vanjskog konzultanta koji se brine za vašu web dopadljivost, vidljivost i učinkovitost ipak je potrebno poznavati alate, tehnologiju i tajne zanata. Jedino tako možete ispravno postaviti zahtjev konzultantu, izbjeći netransparentnost i greške te suvereno kontrolirati procese.

Zatražite dodatne informacije na info@bestpractice.hr

Brze prijave i info: 01/3873-088 i 091/3873-088