Prodajna komunikacija u turizmu
Naša turistička sezona je kratka, ali intenzivna i predstavlja izazov i napor za turističke djelatnike. U ljetnoj preoterećenosti operativnim poslovanjem djelatnici i rukovoditelji često nemaju vremena za analizu kvalitete svog rada i pitanja poput: "Jesmo li mogli ostvariti više i kako?" ili "Jesmo li kvalitetom zadovoljili očekivanja gostiju?" Ponekad nije potrebno uložiti previše da bi se došlo do strukturiranih znanja i vještina za unapređenje financijskog rezultata i unapređenje kvalitete usluge. Kako to postići koristeći "alate" učinkovite i prilagođene komunikacije s gostima glavna je tema ovog trening programa.
Cilj treninga
razviti znanja i vještine profesionalne komunikacije na relaciji turističi djelatnik-gost (kupac proizvoda ili usluge u sektoru turizma) u cilju povećanja prodaje i unapređenja kvalitete usluge.
Kome je trening namijenjen-ciljna skupina
Trening je namijenjen zaposlenicima u hotelskim poduzećima, charter tvrtkama, turističkim agencijama, kampovima, obiteljskim poduzećima u sektoru turizma i općenito djelatnicima koji komuniciraju s gostima u smislu nuđenja, promoviranja, prodaje ili pružanja usluga turističog sektora.
Teme treninga:
- Pristup gostu
- Važnost prvog dojma
- Što nakon prvog dojma
- Neverbalna i verbalna komunikacija
- "Mali" razgovori s gostom
- Ključni elementi poslovne komunikacije
- Usklađenje za rezultat-kako prepoznati "tip" osobnosti i komunikacijski stil gosta
- Usklađenje za rezultat-kako prilagoditi osobni komunikacijski stil stilu gosta
- Elementi poslovne komunikacije
- "Pametna" pitanja i tehnike otkrivanja želja i potreba gosta
- Kako slušati? Kako čuti i u potpunosti razumjeti želje gosta-vještina "aktivnog" slušanja.
- Postizanje i komuniciranje kvalitete
- Kako komunikator "dodaje" vrijednost proizvodu/usluzi
- "Worth of mouth" marketing
- Kako povećati dobit-nuđenje povezanog proizvoda
- Kako povećati dobit-nuđenje proizvoda veće vrijednosti
- 5 najvažnijih elementa za razvoj poslovanja
- Najčešće greške u komunikaciji djelatnik-gost
- Pravila postupanja u slučaju pritužbi
- Studija slučaja
- Praktične vježbe
- Akcijski plan
Nakon treninga polaznici će moći
- Unaprijediti komunikacijska znanja i vještine promoviranja, nuđenja i realizacije turističkog proizvoda i usluge
- Razumjeti dodatne mogućnosti za povećanje prometa i dobiti
- Primjeniti usvojena znanja i vještine na svom radnom mjestu te učinkovitom komunikacijom "dodati" vrijednost proizvodu, usluzi i ukupnom poslovanju
- Primjeniti koncept kvalitete u cilju postizanja dugoročnog održivog razvoja
Napomena
Sadržaje treninga moguće je prilagođavati zahtjevima i specifičnostima poslovanja klijenta. Kako biste saznali odgovaraju li sadržaji ovog edukativnog programa potrebama Vaše organizacije kontaktirajte nas.