Prodajna komunikacija s gostom

Naša turistička sezona je kratka, ali intenzivna i predstavlja izazov i napor za turističke djelatnike. U ljetnoj preoterećenosti operativnim poslovanjem djelatnici i rukovoditelji često nemaju vremena za analizu kvalitete svog rada i pitanja poput: "Jesmo li mogli ostvariti više i kako?" ili "Jesmo li kvalitetom zadovoljili očekivanja gostiju?" Ponekad nije potrebno uložiti previše da bi se došlo do strukturiranih znanja i vještina za unapređenje financijskog rezultata i unapređenje kvalitete usluge. Kako to postići koristeći "alate" učinkovite i prilagođene komunikacije s gostima glavna je tema ovog trening programa.     

Cilj treninga

razviti znanja i vještine profesionalne komunikacije na relaciji turističi djelatnik-gost (kupac proizvoda ili usluge u sektoru turizma) u cilju povećanja prodaje i unapređenja kvalitete usluge.   

Kome je trening namijenjen-ciljna skupina

Trening je namijenjen zaposlenicima u hotelskim poduzećima, charter tvrtkama, turističkim agencijama, kampovima, obiteljskim poduzećima u sektoru turizma i općenito djelatnicima koji komuniciraju s gostima u smislu nuđenja, promoviranja, prodaje ili pružanja usluga turističog sektora.  

Teme treninga:

Nakon treninga polaznici će moći

Napomena

Sadržaje treninga moguće je prilagođavati zahtjevima i specifičnostima poslovanja klijenta. Kako biste saznali odgovaraju li sadržaji ovog edukativnog programa potrebama Vaše organizacije kontaktirajte nas.