Maloprodaja: Vještine prodaje u trgovini

Što ćete naučiti na ovoj edukaciji?



Istina o prodajnoj komunikaciji u trgovinama

Nije rijetkost da u odličnim trgovinama ponekad rade prodavači koji ne poznaju osnove prodajne komunikacije i poslovnog bon-tona. Neke od čestih situacija koje odbijaju kupce i negativno utječu na financijski rezultat su kad neki prodavači: 

Maloprodajne organizacije ulažu značajna sredstva u skupe interijere, opremu i marketing, a ponekad zaboravljaju na obuku prodajnog osoblja. Međudim, kada je usluga loša, kupci će prije ili poslije otići na drugo mjesto. Loša usluga će dugoročno upropastiti dobru marku, proizvode i lokaciju. 

Stoga, a ako u Vašoj maloprodaji niste zadovoljni vještinama prodavača ovaj praktični poslovni trening može biti rješenje.

Kome je trening namijenjen?

Cilj treninga

Razviti i unaprijediti znanja i vještine profesionalne prodajne komunikacije prema potvrđenim modelima i najboljom prodajnom praksom.

Teme treninga:

Metode rada

Nakon uspješnog završetka treninga

Polaznici će steći i/ili unaprijediti znanja, kulturu, tehnike i vještine interpersonalne prodajne komunikacije s ciljem povećanja prodaje i povećanje zadovoljstva kupaca. 

Trener

mr. sc. Petar Majstrović



Korisni linkovi:

BestPractice.hr Free Resources...   

Foto galerija na društvenim mrežama... 

Potražite trening koji Vam treba u kalendaru otvorenih radionica...