Prodajne vještine za stručne suradnike: komunikacija s liječnicima

 

Dvodnevni poslovni trening​

Za ovaj poslovni trening otvorena su 2 termina u Zagrebu i to:  

Tko su najbolji stručni suradnici

Najbolji stručni suradnici svojim pristupom uopće ne podsjećaju na prodavače. Nisu napadni, ni previše ljubazni, ne nagovaraju i ne nameću obaveze. Njihov način komunikacije je otvoren razgovor pun razumijevanja i empatije usmjeren na razvoj dobrih osobnih odnosa, ali uz razmjenu vrijednih informacija i "dodadavanje vrijednosti" što liječnicima pomaže da u svom poslu budu uspješniji. Najbolji suradnici spremni su se potruditi više kako bi liječniku pomogli da on pomogne svojim pacijentima. 

Ako želite saznati kako u praksi rade najbolji suradnici ovaj poslovni trening bi Vam mogao biti koristan.


Cilj radionice "Prodajna komunikacija sa liječnicima"

Ovladati vještinama profesionalne prodajne komunikacije prema potvrđenim modelima i najboljom praksom s namjerom praktične upotrebe na radnom mjestu odmah nakon izvedenog treninga.


Kome je radionica namijenjena

Stručnim suradnicima i voditeljima timova u farmaceutskoj industriji.  


Struktura i teme radionice "Prodajna komunikacija sa liječnicima"

Trening je organiziran kao proces od 8 povezanih prodajno-komunikacijskih faza. Best Practice može prilagoditi proces konkretnom prodajnom procesu naručitelja. 

1. Priprema promotivnih aktivnosti (Precall faza)

Posjete s ciljem promoviranja medicinskih preparata pažljivo se planiraju. Stručni suradnik koji raspolaže kvalitetnim informacijama o liječničkoj praksi i pacijentima, ali i o liječnikovim profesionalnim i osobnim stavovima bit će u svom poslu učinkovitiji. Izostanak pripreme može značiti gubitak vremena za prezaposlenog liječnika i posljedično, suradnikovog kredibiliteta. Isto vrijedi i za posjete ljekarnama.

2. Pristupna faza: pristupanje liječniku i drugim osobama koje utječu na kupnju 

3. Faza definiranja potreba liječnika i pacijenata

Za kraj

2. dan (trajanje 8 sati)

4. Faza prezentacije

5. Faza pregovaranja i prevladavanja prigovora 

6. Faza zaključivanja (closing)

7. Poslije prodajne aktivnosti

Za kraj


Metode rada


Nakon uspješnog završetka treninga

Polaznici će steći i unaprijediti znanja i vještine potrebne za samostalnu pripremu i izvođenje prodajnih aktivnosti od faze pripreme prodaje do faze zaključivanja prodaje i poslijeprodajnih aktivnosti.

Trener: mr. sc. Petar Majstrović



BestPractice.hr Free Resources...   

Foto galerija na društvenim mrežama... 

Potražite trening koji Vam treba u kalendaru otvorenih radionica...

Ostvarite dodatne pogodnosti-Best Practice poslovni klub