Proaktivne prodajne strategije

"Posao svih poslova je pronaći i zadržati kupca"

                                                             Tom Peters                                             

Rijetka su poduzeća koja ne osjećaju efekte teške ekonomske krize koja hara u lokalnom okruženju. Gotovo sve industrijske grane bilježe značajan pad poslovne aktivnosti. Često nemamo utjecaj na "eroziju" kupaca" i poslova pa je realizacija plana prodaje postala pravi izazov. Kraj teških vremena za prodaju ne očekuje se tako skoro, točnije rečeno, najteže razdoblje tek dolazi.

Bez učinkovitog i dobro organiziranog rada na širenju mreže kupaca teško se može zamisliti opstanak, a kamoli rast poslovanja. Direktori prodajnih odjela često znaju reći da u svojim timovima imaju previše prodavača koji su skloniji "čuvanju kuće" tj. održavanju poslovanja s postojećim kupcima, a premalo proaktivnih prodavača "lovaca" koji znaju samostalno stvoriti i realizirati prodajne prilike. Danas su "lovci" su važniji nego ikad. Ako ih Vaša organizacija ima, može se reći da je u prednosti, međutim ipak je potrebno "zagrebati" dublje i saznati više o tome, na koji način rade i jesu li učinkoviti koliko zaista mogu biti.

Iskustvo nam govori da se nedostatak rezultata u prodaji najčešće pokušava nadoknaditi povećanjem količine prodajnih aktivnosti. Prodavači rade još više poziva, sastanaka, ponuda itd. i pokušavaju iskoristi svaku priliku. Ako ih pitate da se odluče za jednu od dvije prodajne prilike većina će reći: "Zašto ne bi pokušali obadvije!" Prodavačima je to "u krvi" i tu ne vide ništa sporno. Međutim, je li to pravi put?  Najveći eksperti koorporativne prodaje kažu: "Ako pokušavaš uloviti dva zeca istovremeno, vjerojatno će oba pobjeći." Resursi su uvijek ograničeni, a izgubljeno vrijeme se ne može vratiti. Vrijeme je da se ponovo zapitamo kako i na koga "trošimo" svoje ograničene resurse.   

Prosječno kompetentan prodavač može postati vrlo dobar "lovac", ako mu se osigura kvalitetna prodajna obuka i podrška. Kako se 

Cilj treninga

Razviti vještine proaktivne prodaje u segmentu B2B te znanja o pravilnom korištenju resursa u prodaji.  

Kome je trening namijenjen?

Profesionalnim prodavačima, voditeljima i direktorima prodajnih odjela, vlasnicima privatnih poduzeća, free lancer-ima i poduzetnicima.

Teme i struktura treninga

Za detaljnu strukturu treninga kontaktirajte nas...