Poslovna komunikacija

Što nije u redu s njim?

Jasno ste prenijeli svoje ideje kolegi iz ureda i otišli uvjereni da će posao biti obavljen prema dogovoru. Međutim bilo je upravo onako kako je kazao Murphy: "Ako postoji i najmanja šansa da nešto pođe krivo-poći će krivo." Naravno da je i ovaj put bilo tako i naravno da ste to saznali prekasno. Kolega se bavio nečim drugim. Netko je nešto krivo rekao ili razumio. Kašnjenje projekta je neizbježno, a pojavili su se i neplanirani troškovi. Ljuti ste i s kolegom raspravljate na rubu incidenta. Cijela situacija podiže napetost u već napetoj atmosferi. Pitate se kako je moguće da se dogodio nesporazum oko tako jednostavne stvari. Uvjereni ste da s kolegom nešto nije u redu. Međutim je li to baš tako? Arthur Schopenhauer je jednom rekao: 

"Misao se ponaša prema zakonu gravitacije."

Što to znači? Umjesto da naša misao kao izgovorena poruka završi u svijesti našeg sugovornika ona često pada privučena "gravitacijom". Zbog nedovoljne jasnoće, nedostatka emocije i uvjerljivosti moguće je da izgovorena poruka nije ni došla do svijesti sugovornika ili je shvaćena drugačije. Tko je krivac? Umjesto odgovora na to pitanje možda je važnije naučiti kako izbjeći takve situacije?

Najveći izazov za komunikatora je da savlada "misaonu gravitaciju" te da u komunikacijski kanal pošalje dovoljnu količinu jasnih informacija podržanih emocijama, uvjerljivošću i slikovitošću. Ukoliko informacije iskažemo na nejasan, neefektan i dosadan način one će pasti na tlo između sugovornika i nas bez da su stigle do odredišta tj. do svijesti slušatelja . U gore navednom slučaju vjerojatno se dogodilo upravo to-misaona gravitacija bila je jača od načina na koji ste ideje i zamisli pokušali prenijeti u komunikacijski kanal.  

Problemi koje rješavamo 

Česti komunikacijski problemi u čijem rješavanju pomažemo su:

Što možemo učiniti za Vas?

Best Practice može dati značajan doprinos u unapređenju kvalitete interne i eksterne komunikacije u Vašoj organizaciji. Naša iskustva rada u različitim organizacijama i poslovnim kulturama su značajna i mogu Vam biti korisna. Kvalitetnim odabirom edukativnih tema, vježbi prema scenarijima stvarnih situacija, role play-eva, studija, istraživanja i drugih sadržaja kreirat ćemo i isporučiti trening ili "coaching" program koji će unaprijediti komunikacijske procese u Vašoj organizaciji. Broj edukativnih tema, vježbi prema scenarijima stvarnih situacija, studija slučaja, istraživanja o ponašanjima ljudi u različitim situacijama iznimno je bogat, a sadržaj i metode treninga bit će maksimalno prilagođene Vašim potrebama.

Kako napraviti prvi korak u suradnji?

Prvi i iznimno važan korak je zajedničko pažljivo definiranje situacije s kojom se susrećete ili s kojom niste zadovoljni. Kada definiramo situaciju i stanje kompetencija trening grupe te odredimo ciljeve edukacije bit ćemo spremni za odabir tema koje će biti predment edukativnog projekta, treninga ili coachinga. Kontaktirajte nas bez obaveze kako bi vam dali više detalja i informacija o mogućnostima.

Kako izmjeriti uspjeh edukacija?

Smatramo da korist koju klijent dobiva edukacijom treba biti transparentna stoga je mjerenje utjecaja edukacija i treninga na kvalitetu i rezultat rada polaznika iznimno važan element našeg rada. Na taj način povećavamo sigurnost klijentove investicije i omogućavamo kontrolu učinka našeg edukativnog rada. Mjerenjem se također omogućava sustavno upravljenje kompetencijama i „benchmarking“. Pozivamo Vas da sa nama ugovorite Best Practice partnerstvo za rezultat. Saznajte više...