Linkedin edukacija: pretvorite kontakte u kupce

Zašto baš Linkedin radionica?

LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža na svijetu. Gotovo svi profesionalci, potencijalni poslovni suradnici, dobavljači i kupci udaljeni su od Vas svega nekoliko klikova. Ipak, osim rijetkih izuzetaka, većina poslovnih ljudi koji imaju LinkedIn profile svoje aktivnosti svela je na slijedeće:

Relativno malo korisnika koristi mogućnosti Linkedina za:

Ako se pitate što konkretno treba učiniti da bi došli do nove prodaje i mogućnosti za razvoj poslovanja imamo dobre vijesti! U rukama imate moćan Linkedin stroj koji ima ogroman poslovni potencijal. On se može monetizirati s malo truda i strateškog promišljanja. Ako Vas to zanima ova radionica je za Vas.

Što ćete naučiti na Linkedin radionici?

Na ovoj edukaciji ćete na konkretnim primjerima naučiti:

1. Kako kreirati moćan LinkedIn profil

2. Kako napraviti dojmljivu LinkedIn stranicu tvrtke

3. Definiranje ciljeva Linkedin profila i stranice

4. LinkedIn grupe i što s njima možete postići

5. Plaćeno oglašavanje na LinkedIn-u

6. I za kraj

Kome je Linkedin edukacija namijenjena

Za praćenje i primjenu vještina naučenih na treningu trebate imati otvoren LinkedIn profil te osnovna poznavanja mogućnosti platforme.

Struktura i teme Linkedin edukacije

Metode rada

Trenerica 

Tanja Džido, mag. nov. et. rel. publ.

Tanja je dugogodišnja specijalistica digitalnog marketinga koja je 2013. godine LinkedIn stranicu tvrtke INA dovela do najuspješnije u Hrvatskoj.

Posjeduje više od deset godina iskustva u različitim segmentima komunikacija: od radijske voditeljice do novinarke u dnevnom tisku, voditeljice komunikacija u edukacijskim ustanovama i PR agencijama do voditeljice klijenata i kreativnih kampanja u digitalnim agencijama. Posljednje tri godine radila je na digitalnim kampanjama vodećih svjetskih, ali i lokalnih brendova poput American Expressa, Samsunga, Adidasa, Audija, Staropramena, Southern Comforta, Johnnie Walkera, Pedigree-a, INA-e, Karlovačkog piva i mnogih drugih.

Pobjednica je Young Talent Case Study 2017. te dobitnica e-Leadership MBA stipendije. Organizatorica je dvodnevne poduzetničke edukacije Digital Wings te Shhhefica Success Talks druženja s uspješnim poduzetnicama.

Završila je diplomski studij novinarstva na Fakultetu političkih znanosti, uz dodatna usmjerenja Odnosi s javnošću i Politička komunikacija kao jedna od najboljih studentica na svojoj godini. Uz mnogobrojne konferencije i radionice, završila je i dodatne edukacije iz područja marketinga, event i brand managementa te iz područja društvenih mreža i digitalnog marketinga. Doktorski je kandidat na Ekonomskom fakultetu Zagreb.



Korisni linkovi

BestPractice.hr Free Resources...   

Foto galerija na društvenim mrežama... 

Potražite trening koji Vam treba u kalendaru otvorenih radionica...

Ostvarite dodatne pogodnosti-Best Practice poslovni klub