Internet Marketing Akademija: 9 najvažnijih vještina

Zašto baš Internet marketing

Zamislite prodavača koji prodaje u cijelom svijetu 24 sata dnevno, 7 dana tjedno i govori sve svjetske jezike. Uz to, pojavljuje se svojom ponudom točno u onom trenutku kada je potencijalni kupac traži. Upravo to je Internet marketing-Vaš idealan prodavač.

Godina koja je pred nama bit će godina eksplozije Internet Marketinga. Dovoljno govori procjena Financial Timesa da se samo na Google i Facebook oglašavanje u 2017. potrošilo više od 60% ukupnih marketinških budžeta. Internet marketing ruši sve rekorde i postavlja nova pravila igre potiskujući klasične medije koji već sad opasno zaostaju. Ako mislite i osjećate da imate proizvod kojeg bi mogli prodavati brže ili u većim količinama Internet marketing je za vas.

Ako ste kao i većina domaćih tvrtki problemi koji Vas muče su:

Obzirom na situaciju i činjenicu da je budžet "tanak"treba biti vješt, kreativan i privući potencijalne kupce na druge načine. Tu nastupa digitalni marketing-Vaš idealan prodavač. 


Glave prednosti Internet marketinga

Program Internet Marketing Akademije sastoji se od 9 praktičnih radionica koje su kreirali i izvode najpriznatiji domaći eksperti Internet Marketing struke. Radionice su potpuno neovisne jedna o drugoj osim Google AdWords programa.

Svaki polaznik može odabrati samo one radionice koje su mu potrebne za njegovo poslovanje.

Ove radionice nisu teorijska izlaganja već vatrometi ideja i praktične primjene tih ideja na konkretne marketinško-prodajne aktivnosti. Otkrit ćemo Vam tajne zanata do kojih smo došli dugogodišnjim iskustvom rada na tisućama kampanja. Pokazat ćemo Vam što uspijeva, ali i gdje smo sve griješili. Ako već morate učiti na greškama, nemojte da budu Vaše!


9 najvažnijih radionica iz područja Internet marketinga  

  1. 06.02. i 08.05. Newsletter i e-mail marketing: jedan trening za sve što trebate znati
  2. 15.02. Google AdWords s Miroslavom Vargom-osnovni 
  3. 20. i 21. 02. Dinamički Facebook Marketing: napredno targetiranje i kompleksne kampanje
  4. 27.02. i 22.05. LinkedIn: kako pretvoriti kontake u kupce
  5. 06.03. i 06.06. Mailchimp: najbolji newsletter alat u praksi
  6. 07.03. Google Analitics
  7. 15.03. Google Ad Words s Miroslavom Vargom-napredni
  8. 20.03. SEO: pametni web u službi prodaje 
  9. 13.03, 25.04. i 06.06. Facebook Marketing kako ga rade agencije

Kome su Internet marketing edukacije namijenjene


Način rada, datumi i lokacije

Moduli akademije izvode se redovito tokom cijele godine u formi interaktivnih dvodnevnih, jednodnevnih i poludnevnih radionica gdje se radom u maloj trening skupini omogućava kvalitetna prilagodba i otvorena komunikacija s primjerima iz prakse. Datumi održavanja objavljeni su gore uz naziv radionice. Obzirom da su moduli koncipiani kao neovisni i redovito se ponavljaju moguće je uključivanje u Akademiju u bilo kojem trenutku. Mjesto izvođenja je Sheraton hotel Zagreb, Hotel Antunović i Trinom edukacijski centar.     


Cijene kotizacija i način prijave

Kotizacija po radionici iznosi  900,00 kn za poludnevne, 1.390,00 kn za cjelodnevne i 2.590 za dvodnevne edukacije. Na cijene se obračunava PDV. Da biste se prijavili kliknite gore na naziv radionice koja Vas zanima. Otvorit će se nova stranica sa svim detaljima i crvenim gumbom "prijavnica". Kliknite na njega i ispunite svoje podatke. Postupak ponovite za sve radionice koje Vas zanimaju ili nas nazovite na 01/3873 088 za telefonske prijave. Nakon prijave primit ćete potvrdu prijave i predračun. 

Kotizacije uključuju:


Besplatna bonus radionica

Svi polaznici koji se odjednom prijave za 5 radionica, dobivaju besplatni vaučer za šestu radionicu po svom izboru.  Za dogovor o izboru radionica molimo javite se na info@bestpractice.hr ili nas nazovite na 01/3873-088.


Treneri

Naši klijenti smatraju da najveću vrijednost za polaznike isporučuju treneri koji imaju bogato iskustvo u praktičnoj primjeni vještina o kojima govore. Trener mora posjedovati dubinsko razumijevanje teme i to sa aspekta polaznika i aspekta instruktora. Jedino tako može potupuno razumjeti konkretne poslovne izazove i situacije i dati rješenja za njih. Naši treneri su konzultanti ili partneri u organizacijama specijaliziranim za konkretne segmente Internet Marketinga. Posebno smo ponosni što Vam možemo predstaviti najbolje eksperte struke. Oni su:

        

Miroslav Varga dipl.ing. stroj. 

G. Varga jedan je od nekolicine Google AdWords Certificiranih Trainera u Google Adriatics regiji sa iskustvnom rada na stotinama AdWords kampanja. Certificirani je Google AdWords individual i nositelj je GAIQ certifikata. Apslovirao je dva poslijediplomska studija i konzultant je u Escape d.o.o. Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali ne 'geekovski', već vrlo dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora. Jedan je najnagrađivanijih predavača i stručnjaka iz područja Internet marketinga sa tisućama referenci zadovoljnih polaznika i naručitelja projekata. 


Ilija Brajković, mag.ing.comp. 

Ilija je dugo aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih se pet godina posvetio tehnologijama i alatima za razvoj poslovanja preko društvenih mreža te edukacijama u tom specifičnom segmentu. U duši geek, ali život ga je odnio u nešto novo, u čemu još više uživa, pa je danas partner u digitalnoj agenciji Akcija gdje se brine za razvoj poslovanja, vodi odnose s klijentima i fanovima te kreira marketinške sadržaje. Radio je kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom korisnika iz svih krajeva svijeta. Vodio je projekte za velike klijente kao što su Microsoft Hrvatska, Hemingway, Suzuki, Alpro Soya i druge, kao i za veliki broj manjih i srednjih poduzeća u različitim industrijama. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12, Web::Strategija 15, Weboo2013. i Web::Industrija s predavanjima o društvenim mrežama i content marketingu prema anonimnim glasovima publike.


Ivica Penić dipl. oec.

Ivica Penić je ekspert za Facebook marketing, poduzetnik, trener poslovnih vještina, autor i mentor. Suosnivač je Grow Up Akademije čija je misija osnaživanje budućih poduzetnika u području Facbook marketinga. S poduzetništvom se prvi puta susreo sa 13 godina u obiteljskoj tvrtki, a svoju je osnovao već u 21. godini. Od 2010. radi kao poslovni savjetnik, startup mentor i konzultant za Facebook marketing. Piše stručne stranke i uređuje svoj blog, a autor je 2 knjige i nekoliko edukacijskih programa.

Putem marketinških kanala i društvenih mreža Ivica komunicira sa desecima tisuća fan-ova u regiji. Stečeno znanje i vještine koristi radeći sa privatnim klijentima i kompanijama. Ivica smatra da je Facebook idealan kanal za promociju ako ste privatni poduzetnik, a njegova misija je da pokaže mogućnosti i rezultate što većem broju zainteresiranih osoba i organizacija.

Diplomirao je na FTVT Dubrovnik i EFZG u Zagrebu. Trenutno živi u Skopju gdje je uz rad na svojim projektima posljednje 2 godine vodio Startup program za Makedonsko-Američki Accelerator.


Tanja Džido, mag. nov. et. rel. publ.

Tanja posjeduje više od deset godina iskustva u različitim segmentima komunikacija: od  radijske voditeljice do novinarke u dnevnom tisku, voditeljice komunikacija u edukacijskim ustanovama i PR agencijama do voditelja klijenata i kreativnih kampanja u digitalnim agencijama. Posljednje tri godine radila je na digitalnim kampanjama vodećih svjetskih, ali i lokalnih brendova poput American Expressa, Samsunga, Adidasa, Audija, Staropramena, Southern Comforta, Johnnie Walkera, Pedigree-a, INA-e, Karlovačkog piva i mnogih drugih.

Završila je diplomski studij novinarstva na Fakultetu političkih znanosti, uz dodatna usmjerenja Odnosi s javnošću i Politička komunikacija kao jedna od najboljih studentica na svojoj godini. Uz mnogobrojne konferencije i radionice, završila je i dodatne edukacije iz područja marketinga, event i brand managementa te iz područja društvenih mreža i digitalnog marketinga. 2017. godine pobijedila je na natjecanju Young Talent Case Study te osvojila e-Leadership MBA stipendiju.


Mario Pintar, mag. oec.

Svoje Internet putovanje započeo je prije više od 20 godina te je bio autor prvih službenih web stranica Grada Đurđevca 1998. godine. Svoje iskustvo u području web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke gdje radi više od šest godina. Tu sudjeluje u izradi jednog od prvih email newslettera na ovim prostorima-Podravkinog Kulinarskog studija. Radio je više od 4,5 godina u Avalonu, jednoj od najvećih hrvatskih web hosting tvrtki. Danas radi u tvrtki Hangar 18 kao voditelj marketinga.

U svojoj karijeri radio je na više od 100 web projekata, a posebno se posvetio email marketingu. Voli tehnologije, web dizajn, marketing, društvene mreže, sport. Već 5 godina piše blog članke i drži predavanja i radionice iz područja digitalnog marketinga.


Siniša Gavrilović

   

Jedan od pionira Internet Marketinga, specijalist za SEO, SEM i Social Mediu. Siniša je Google AdWords certified i Google AdWords qualified individual, te SEO i SEM ekspert. Ima veliki broj referenci i veliko iskustvo kao konzultant i trener. Često je citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz program web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr. Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju i koriste nove trendove. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača poznate konferencije Web::Strategija.


 

  

Zorin Radovančević

Zorin je partner i konzultant u Escape d.o.o., poduzeću koje je Google AdWords Certified Company i Google Analytics Certified Partner. On je i Google Analytics specijalist i nositelj Google Analytics Individual Qualification (IQ). Zahvaljujući kvalifikaciji i višegodišnjem iskustvu u analizi i savjetovanju Zorin vodi kompleksne međunarodne projekte u području turizma, trgovine, zdravlja i financija na tržištima EU, Rusije, Ukrajine, Kuvajta i SAD-a.


Komentar polaznika Best Practice  Internet Marketing Akademije

... u posljednjih 4-5 godina sam odgledao stotine sati video tečajeva putem sajtova kao što su Lynda.com, CreativeLIVE i dr. I na temelju onog nekog svog puta upijanja znanja mogu reći da je gospodin Varga jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike uživo ili virtualno gledati. Osobno njegov stil predavanja me sa tehničke strane jako podsjeća na onaj od Simon Allardicea – on je kristalno jasan te jednostavan, a opet cijelo je predavanje u stanju učiniti zanimljivim te da ne prođe u onom nekom čistom uštogljenom ozračju. Nakon samog predavanja mogu samo zaključiti da sam imao priliku slušati savjete (te u principu obnoviti svoje znanje od prije par godina o AdWordsu) te učiti od čovjeka koji je uistinu profesionalac što je velika čast u današnje vrijeme gdje "stručnjaci" se pojavaljuju na svakom uglu kao gljive poslije kiše.
I naravno, ono što mi je se jako svidjelo su stvarni primjeri putem kojih smo mogli vidjeti koliko zapravo male stvari i sitnice su u stanju okrenuti cijelu igru u pozitivnom ili extremno negativnom smislu. Pa eto.. ja se još jednom zahvaljujem na odličnom predavanju i cijelom Best Practice timu.

Mario Kulaš, Cross-platform Designer


Vrhunske edukacije, izvrsni predavači, izuzetno puno važnih informacija. Ostaje samo stečeno znanje primjeniti u praksi. 

Nedeljko Trgovec, direktor


Iako mi primar nije prodaja zahvalna sam što je trener uložio trud i prilagodio segmente mojoj tematici. Sviđa mi se se neformalni, svima razumljivi jezik i neposrednost.

Eva Amalija Orešković, internet marketing executive 


Lakoća i preciznost kojom je predavač odgovarao na naša pitanja upućuju da se radi o vrhunskom stručnjaku s praktičnim iskustvom. Zadovoljstvo je učiti od takvih ljudi. Čestitke Best Practiceu na izboru trenera i vidimo se uskoro!

Ivo Weiss, marketing direktor  

Zadnje, ali ne manje važno...

Ako ste koristeći se alatima Internet marketinga učinili sve da potencijalne kupce dovedete na svoje web stranice, u svoje urede ili maloprodaje, napravili ste dobar dio posla, ali niste napravili sve. Dobar dio kupaca, a naročito za proizvode/usluge velike vrijednosti, kompleksnosti te povećanog rizika krivog odabira, želi razgovarati i pregovarati s živim prodavačem. Kupci žele odgovore na pitanja koja ih muče, žele da im prodavač riješi dileme i pomogne kod kupnje, žele vidjeti "live" prezentaciju, isprobati proizvod, vidjeti prodavača i tvrtku.

Još uvijek je točno da se gotova svaka velika prodaja zaključuje u osobnoj komunikaciji. 

Stoga, ako ste Vi ili Vaši prodavača u situaciji da trebate dodatno razvijati vještine osobne prodaje, pregovaranja i prezentiranja pozivamo Vas da pogledate trening program Best Practice škola profesionalne prodaje.

 Zatražite dodatne informacije na info@bestpractice.hr ili 01/3873-088.