Facebook radionica: Kako maksimizirati organski doseg bez financijskih ulaganja

O Facebook radionici 

Na radionici ćete naučiti postaviti temelje svoje Facebook prodajne platforme kako bi maksimizirali svoj organski doseg i dobili maksimalnu korist bez plaćanja.  Ovo je 1. i nužni korak za svakog tko želi prodavati preko Facebook-a. Nakon ovog koraka Vaša će stranica biti optimizirana, a Vi ćete moći raditi puno učinkovitije plaćene kampanje.

Ako ste slični većini vlasnika FB stranica Vaš put je išao otprilike ovako. Otvorili ste Facebook stranicu kako bi prodavali više, ali su očekivani rezultati izostali. Nakon što ste "poklikali" sve poznate broj page like-ova gotovo da se i nije mijenjao. Na stranici nema previše interakcija ni događanja, osim što tu i tamo objavite neku vijest ili akciju. Ustvari, niti nemate neku genijalnu ideju o tome kako napraviti interakciju s kupcima i što bi ustvari trebalo objavljivati.

Niste razmišljali previše o Facebook strategiji i mogućnostima sve dok niste čuli da drugi iz Vaše branše prodaju više i ostvaruju zavidne rezultate. To Vas je motiviralo da se pokrenete pa ste možda i bili na nekim  predavanjima ili čitali malo o Facebook marketingu, ali i dalje Vam nedostaje vještina da bi okrenuli trend.S druge strane ne želite ovaj posao dati agenciji jer nitko ne poznaje Vaše poslovanje tako dobro, niti će se potpuno posveti tom poslu kao Vi. Želite brzi pomak u rezultatima, a nemate više vremena za stihijsko istraživanje blogova kako bi shvatili algoritam kompleksnog Facebook-a. 

Ako ste se prepoznali u uvodu ova radionica je za Vas. Za samo jedan dan naučit ćete:

Ukratko, naučit ćete postaviti temelje svoje Facebook prodajne platforme kako bi maksimizirali svoj organski doseg tj. kako bi bez plaćanja Facebook kampanja dobili maksimum. Vrijeme je da u punom kapacitetu počnete koristiti sve besplatne mogućnosti Facebook-a, najpoznatije društvene mreže. 

Cilj Facebook radionice

Cilj radionice je naučiti polaznike kako organizirati i ispravno postaviti stranicu te maksimalno iskoristiti sve besplatne mogućnosti koje Facebook nudi da bi:

Kome je Facebook radionica namijenjena?

Teme radionice:

Metode rada


Trener: Krešimir Koružnjak

Krešimir je stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google AdWords program oglašavanja na Internetu i Google Analytics program za praćenje i analizu prometa web sjedišta. Vlasnik je digitalno marketinške agencije LosWebos čije su glavne djelatnosti kreiranje i vođenje marketinških kampanja na društvenim mrežama, optimizacija web sjedišta za tražilice (SEO) i oglašavanje na Internetu (SEM).

Održao je brojne radionice na temu digitalnog marketinga za male i srednje poduzetnike diljem Hrvatske. Trenutno radi u jednoj od vodećih poslovnih škola kao voditelj proizvoda za digitalne edukacijske programe te je ujedno i stručni mentor predavačkog tima u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“.



BestPractice.hr Free Resources...   

Foto galerija na društvenim mrežama... 

Potražite trening koji Vam treba u kalendaru otvorenih radionica...