Facebook & Instagram marketing akademija

Jeste li zadovolji prodajom u digitalnim kanalima? Jeste li pametno iskoristili Facebook i Instagram za razvoj svog poslovanja i rast prihoda? Ako razmišljate o odgovoru ova akademija bi mogla biti ono što Vaša tvrtka treba!

Zahvaljujući društvenim mrežama mnoge su organizacije napravile rast koji prije nisu mogle ni sanjati. Pogotovo je to slučaj u široj regiji gdje su cijene oglašavanja još uvijek značajno niže u odnosu na razvijenije zapadne zemlje. Međutim, niske cijene neće trajati zauvijek.

Ako ne želite zaostajati za konkurencijom aktivirajte se što prije na najbolji način! Preuzmite kontrolu u digitalnim prodajnim kanalima i krenite u osvajanje novih kupaca!

Zašto je ova Akademija je za Vas?

Što ćete naučiti?

Facebook i Instagram marketing i prodaju potrebno je raditi planski i sustavno, a za pravi rast prodaje potrebne su solidne marketinške kompetencije i vještine koje ćemo vam prenijeti na ovoj akademiji. Ovaj program koncipiran je kako bi marketeru dao kompletna i praktična znanja za:

  1. Uspješnu produkciju web sadržaja (content-a) koji privlači kupce 

  2. Kreiranje i vođenje Facebook page-a, komunikaciju s fanovima te maksimiziranje organskog dosega do kupaca

  3. Osmišljavanje, kreiranje i operativno vođenje profesionalnih marketinških kampanja 

  4. Kreiranje i vođenje automatizirane i personalizirane komunikacije (chatbots) s kupcima ili korisnicima. 

Što ćete još dobiti?


Facebook i Instagram marketing akademija sastoji se od 4 samostalne radionice koje se održavaju kontinuirano 3 puta godišnje u Zagrebu i Rijeci.  Sljedeći ciklus radionica održat će se u siječnju i veljači 2020, a polaznici mogu kombinirati gradove i termine iz 2019. i 2020.


1. dio - Izrada Facebook page-a i Community management                                

24.10. Zagreb,

25.10. Rijeka 


 2. dio -  Kako se oglašavati na Facebooku i Instagramu  

29.10. Zagreb

22.10. Rijeka


3. dio - Napredna Facebook edukacija: Messenger (Chatbot) Marketing

30.10. Zagreb

28.10. Rijeka


4. dio - Content marketing: Kreiranje sadržaja koji uspješno promovira i prodaje 

08.11. Zagreb

05.11. Rijeka


Komentari polaznika


Za jedan dan sam naučio više nego u zadnja 2 mjeseca iz knjiga i internet tečajeva.

Tomislav Dujmović, Quantum Zagreb


Izuzetno korisni savjeti za unapređenje kampanja. Izvrsno!

Zoran Mrduljaš, Draco d.o.o. Split


Odličan i koncizan pregled alata uz jako korisne savjete, praktične primjere i dobre šale.

Marina Krizman, Chief Travel Officer at Envy Croatia


Bravo! Vidimo se opet!

Marko Špralja, Marketing & IT @ Proficio d.d.


Odlično i zanimljivo predavanje! Predavač na jednostavan način prenosi svoje znanje. Dobili smo puno novih iskoristivih informacija i savjeta!

Dejana Bagarić, Performance Marketing Specialist at Media Polis


Zanimljivo, informativno, korisno. Na jednostavan način preneseno znanje! Hvala puno!

Ivana Škulić, Proficio d.d. 


Lakoća i preciznost kojom je predavač odgovarao na naša pitanja upućuju da se radi o vrhunskom stručnjaku s praktičnim iskustvom. Zadovoljstvo je učiti od takvih ljudi. Čestitke Best Practice-u na izboru trenera i vidimo se uskoro!

Ivo Weiss, marketing direktor


Miro, zvala je moja Jovana da joj se jučerašnja edukacija već isplatila. Hvala puno još jednom, šaljem na edukaciju i ostale cure.

Ana Penović, Jasno&Glasno


Cijene i popusti

Za stjecanje kompletnih vještina u ovom području upućujemo vas na pohađanje Akademije kao cjeline. Stoga smo najviše snizili cijenu paketa od 4 radionice. Odlična cijena je i za paket od 3 radionice po izboru polaznika, a moguće je pohađanje samo jedne radionice. 

Naziv programa Promo cijena  Redovna cijena

1. dio

Izrada Facebook page-a i Community management

1.290kn

1.590kn

2. dio

Kako se oglašavati na Facebooku i Instagramu

1.290kn

1.590kn

3. dio

Napredna Facebook edukacija:

Messenger (Chatbot) Marketing

1.490kn

1.790kn

4. dio

Content marketing:

Kreiranje sadržaja koji uspješno promovira i prodaje

1.490kn

1.790kn

Sve 4 radionice

4.860kn

(mogućnost plaćanja u ratama)

6.060kn

(mogućnost plaćanja u ratama)

3 radionice po izboru

3.770kn

(mogućnost plaćanja u ratama)

4.570kn

(mogućnost plaćanja u ratama)

Na cijene se obračunava PDV.

Popusti se ne zbrajaju.


Kome je Facebook i Instagram marketing akademija namijenjena?


Lokacije održavanjai trajanje

Radionice u Zagrebu traju od 9-16h, a u Rijeci od 9:30-16:30 

Dodatne informacije na 01/3873-088 ili info@bestpractice.hr . Svi radionice je moguće prilagoditi potrebama klijenta i isporučiti u in house izvedbi.

Postupak prijave 

Molimo popunite prijavnicu. Po primitku prijave kontaktirat ćemo Vas s ponudom. Za brze prijave ili prijave grupa molimo nazovite na broj 01/3873-088. 


 

Dodatne koristi za Vas

Osvojite vaučere za Best Practice treninge...


Pronađite svoj program u kalendaru otvorenih radionica...


Kontinuirani trening programi 

Best Practice kontinuirano održava više edukativnih programa u trajanju do 2 mjeseca. 

Serijal radionica za profesionalne prodavače u B2B segmentu koji žele raditi po najvišim standardima struke.       

 10 radionica za profesionalce u digitalnom marketingu. Fokus je unapređenju prodajnih rezultata korištenjem digitalnih marketinških alata i kanala.


In-house područja rada

U područjima naše ekspertize izvodimo edukativne projekte, treninge, coaching i savjetovanja. Programi se kreiraju prema specifičnim potrebama Vaše organizacije. 

Vještine profesionalne prodaje i interpersonalne komunikacije za djelatnike u B2B i B2C segmentu.

Tehnike i vještine upravljanja prodajnim procesima i organizacijom. 

Stvaranje i razvoj timova u prodajnim organizacijama, učinkovita komunikacija i vodstvo.

Kreiranje i operativna provedba internet marketing strategija.


Baza poslovnih znanja

Best Practice Free Business Resources je baza znanja iz područja profesionalne prodaje, menadžmenta i leadershipa. Sadrži autorske članke, korisne poslovne alate i informacije o otvorenim trening programima. Pregledajte dio sadržaja... Ako Vam se sviđaju pretplatite se na besplatni tjedni newsletter. Best Practice poštuje privatnost. Vaši podaci kod nas su sigurni.

 

 

 

Odgovorne osobe o nama?

  • Trening na temu upravljanja vremenom i učinkom koji je pripremio Petar Majstrović iz Bestpractice.hr u našem sektoru ocijenjen je odličnom ocjenom za korisnost i mogućnost primjene. Čuli smo puno korisnih stvari o tome kako se planiraju dugoročne i kratkoročne aktivnosti, kako se upravlja prioritetima, ubrzava i poboljšava organizacija projekata, dnevnih zadataka, komunikacije  itd. Veoma primjenjivo bez obzira kojim poslom se bavite. Preporučamo svima bez obzira na radno mjesto-radi se o vještinama koje su "must have" svakog zaposlenika.  

    Service Category: Education Managment, Year first hired: 2012. and hired Bestpractice.hr more than once Top Qualities: Great Results, Expert, Good Value

     

    Leila Kresic-Jurić

    direktorica

    HGK

    Sektor za turizam 

  • Sandoz Croatia has endorsed your work as consulatan/trainer at BEST PRACTICE business training and consulting - Education management

    Petar prepared an excellent workshop about presentation skills. I have participated at a few similar workshops, however Petar had a quite unique approach and he used the right balance between theory and practice. With great examples he showed how an effective presentation should look like and he also focused on techniques which should be used by a presenter (body language, control of voice, positioning on stage,...). He emphasized that less is more and that practice makes perfect. During practical part, Petar gave very useful advices which really work and are easy to implement. Without a doubt, Petar is an expert in presentation skills and I would warmly recommend him to any team/company that has a need to improve presentation skills (I am sure you will be satisfied).

    Service Category: Presentation skills. Year first hired: 2012. Top Qualities: Great Results, Expert, Good Value

     

    Luka Cerar

    CFO

    Sandoz Croatia

     

  • Mr. Petar Majstrović helped our team focus on the most important aspects of our current issues in sales and sales management. He let us voice our concerns and come to usable solutions, together as a team. The exit aptitude test showed that all training participants increased their knowledge about sales - some showed dramatical progress. We all gained specific actionable steps that we started to implement the next day, company-wide.We got what we were promised and I believe that Mr. Majstrović can add great value to sales teams, especially to teams selling to enterprises.

    Top qualities: Great Results, Expert, Good Value,hired Petar as a Business Consultant in 2012

    Višnja Željeznjak

    director of sales

    Logit.hr 

  • Eurocable group d.d. has endorsed Bestpractice.hr for their work and contribution to the Eurocable group d.d. export sales and sales support team.

    Odlični treninzi na temu učinkovitosti, proaktivnosti u izvozu i samoorganizaciji. Zadovoljni smo jer vidimo da zaposlenici mijenjaju način rada i da u tome uspijevaju. Veći dio naučenih sadržaja može se primjeniti odmah jer je jednostavno prenešen i uvježban na praktičnim primjerima. Ukratko, dobili smo više od očekivanog-sve pohvale za Bestpractice.hr.

    Service Category: Education Managment, Year first hired: 2011. and hired Bestpractice.hr more than once Top Qualities: Great Results, Expert, Good Value.  

    Josip Majstrović

    commercial direcor and board member

    Eurocable group d.d.

  • B.Braun Adria has endorsed your work in service Category: Sales Coaching/Trainer, Top Qualities: Good Value, On Time, High Integrity

    Good organization skills, interesting and high leveled workshop

    Mateja Draganić

    Hospital Care Divison

    B.Braun Adria

  • General Distributor Mitsubishi Motors for Croatian Market has recommended your at BEST PRACTICE business training and consulting - Education management.

    Petar ima taj talent i vještine da brzo prepozna problem, procjeni ljude koji će ga rješavati i da osmisli rješenje koje će funkcionirati. Ideje koje je ponudio smo prihvatili i proveli bez većih teškoća. Pohvale za vrlo precizno napravljen i odrađen projekt uz mjerenje rezultata i nove KPI. Svi smo bili zadovoljni načinom rada s ljudima i rezultatima stoga Petra mogu preporučiti s punim povjerenjem.

    Service Category: Business Consultant, Year first hired: 2010 (hired more than once), Top Qualities: Great Results, Expert, Good Value

     

    Tatjana Rogar

    Executive Director

    EURORENT

  • Di Wagner d.o.o.has recommended your work at BEST PRACTICE savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem

    Gosp. Petar Majstrović održao je seriju odličnih prodajnih treninga koji su u svojoj konačnici odlikovali praktičnošću te su saživjeli u našem radu. U sklopu treninga uvijek su korištene odlične vježbe koji su, što se pokazalo u praksi, lako primjenljive u terenskom radu. Radni materijali su vrlo kvalitetni, jednostavni za korištenje i služe kao odlični reminderi. Jedna od najzanimljivih točaka prodajnog treninga kod gosp. Majstrovića pokazao se mjerni instrument za praćenje napretka polaznika koji nam služi i kao koristan alat za praćenje ostvarenog rezultata.Što je najvažnije od svega, naši prodavači su zadovoljni i primjenjuju sadržaje u svom radu.

    Service Category: Sales Coaching/Trainer, Year first hired: 2011 (hired more than once), Top Qualities: Good Value, On Time, High Integrity

    Ivana Kralj Bogadi Assistant Business Manager 

    Di Wagner

  • Sailing yachts Croatia | Sailing boats has recommended your work as consultant/trainer at BEST PRACTICE business training and consulting - Education management

    Bez obzira na godine iskustva u poslovanju i vođenju ljudi na BestPractice.hr leadership treningu čuli smo jako puno novih i korisnih stvari. Nude se nova i drugačija rješenja za stare probleme i drugačiji pristupi odnosima između ljudi. Praktično, jednostavno, primjenljivo. Trening preporučam svima koji vode timove ili rade s ljudima na bilo koji način. Pohvale Majstroviću za dobar posao.

    Service Category: Education Managment, Year first hired: 2010, Top Qualities: Great Results, Expert, Good Value.

    Ivica Buble

    general manager

    Dalmatia Charter 

  • I have been recently a part of professional sales training by Petar Majstrović. We worked on the training of negotiating, presenting and selling skills during May and June 2017. As I work in sales this training was extremely important for me. Petar is a top presenter, he knows how to motivate everyone and with incredible ability he transfer his knowledge and skills.
    During the training he remind us how is important and crucial preparation, whether you are preparing for a meeting or the presentation. We all think we know how to sell, but with Peter I become aware that there's still so much to train for. He showed us how to be well organized and prepared in conversation and negotiating with customers.
    I would recommend Peter to all, those who have been in this business for years and to those who are just starting. Thank you Petar for great atmosphere during the training, excellent performance and support.
    Good luck and I hope to see you on some other training soon.

    Tatijana Andrić,
    Area sales manager
    Klimaoprema d.d.

    May and June 2017. Tatiana was client of Petar

  •  

    Nova Forma d.o.o.has recommended your work at BEST PRACTICE business training and consulting - Education management.

    G. Majstrović iz Best practice radi vrlo dobre, razumljive i praktične prodajne treninge i savjetovanje u poslovanju. Međutim njegov posao nije završio s edukacijama. Kako bi nas motivirao i uvjerio da prodajne strategije o kojima govori funkcioniraju primjenio ih je u praksi što je rezultiralo osvajanjem novih dragocjenih kupaca i novom prodajom . Pored toga osigurao nam je i praktičnu pomoć kod izrade raznih dokumenta, izvještaja i prezentacija za kupce. Ono što nam je posebno drago je da se naša suradnja nastavlja na praktičan način. Petar pomaže oko uspostave novih kontakata i zajedno s nama radi konkretne poslove s kupcima. Svakako preporučujem Bestpractice.hr.

    Robert Gaćina-Bilin

    direktor

  • Petar Majstrović iz Bestpractice.hr povezao je prodajne edukacije s našim konkretnim ciljevima i strategijama. Na treninzima smo dobili sve dodatne vještine i alate za akviziciju novih i proširivanje poslovanja s postojećim klijentima kao i konkretne alate za praćenje učinkovitosti. Treninzi su odlično pripremljeni za našu djelatnost, sadrže puno praktičnih vježbi pa su jednostavni za primjenu. Naši financijski savjetnici su zadovoljni, prihvaćaju i primjenjuju naučeno.

    Service Category: Education Managment, Year first hired: 2012. and hired Bestpractice.hr more than once, Top Qualities: Great Results, Expert, Good Value  

     

    Alfa Faktor

    Gorana Bralić

    prokurist    

  •  

    Zahvaljujemo se na izuzetno pripremljenim i provedenim  radionicama za poduzeće Capricorno. Svi naši djelatnici koji rade u segmentu prodaje su uvjereni da će nova znanja i spoznaje usvojene na treningu „ Prodaja koja dodaje vrijednost“,  u budućem radu sa kupcima donijeti nove vrijednosti i dodatan uspjeh u prodaji. U to sam i osobno uvjeren. Toplo se preporučujemo i za buduću suradnju.

    mr. sc. Duško Stanojević, dipl. ing., direktor
    Capricorno d.o.o.

     

    Hired more than once, Training, Top Qualities: Good Value, On Time, High Integrity

  • I was on Petar professional training "Professional selling skills" and must say that was great for me as rookie in sales. Training was implemented in front of 12 participants from various industries and Petar gave accent to each participant regarding his job description. On training I meet with some things already known but also meet lot of new things which will be great for me and my team.
    Petar included every participant in discussion and he is great motivator.

    Hope that will have chance to cooperate with Petar again because it was really great experience. I would like to recommend every people included in sales process to attend training conducted by Petar in order to achieve even more.

    Deni Spiranec,
    Sales Engineer, Roxtec 

  • Poučno i korisno, ne samo za komercijaliste nego za sve koji su često u kontaktu sa klijentima. Pristup koji treba živjeti cijela firma.

    Viktor Lenac Servisi

    Vladimir Bruketa

    član uprave

     

  •  

     

    Mr. Majstrovic showed a great interest in Sales management process, especially in the part connected with education of sales personnel and measuring the impact of sales education on sales performance.

    Mr. Majstrovic under my supervision wrote an excellent master thesis entitled "Sales trainings as a factor of sales and export growth in Croatian companies" where he conducted extensive research (using Kirkpatrick's methodology) on large number of Croatian companies. He demonstrated ability to conduct complex research independently through all research phases and to process research data (using SPSS) in order to obtain complex statistical relationships among investigated variables. His broad theoretical knowledge of Sales Management and especially Sales Training and Coaching is backed up by a long term practical work where he works as a Sales Training Specialist and consultant.

    Mirko Palić, Ph.D.

    Marketing Department at Graduate School of Economics & Business, University of Zagreb

  •  

     

     

    Poslovne edukacije koje za naše konferencije priprema g. Petar Majstrović iz Bestpractice.hr uvijek su odlično prihvaćene od posjetitelja. Teme su korisne, konkretne i primjenljive bez obzira na posao kojim se bavite. Veselimo se nastavku suradnje.

    Zdeslav Radovčić

     

  • I was a participant of education in the field of sales management held by Mr. Petar Majstrovic. What is worth pointing out for the education is his excellence in merging case studies and theoretical methods, doing that with great expertise an enthusiasm. Therefore I decided to recommend Mr. Majstrovic as a great presenter who successfully presents best practices and follows the news related to sales management by linking them with examples from practice.

    Daniel Fatović

    Service Category: Education
    Year first hired: 2013.
    Top Qualities: Great Results, Personable, Expert