SEO: Pametni web u službi prodaje


Provjerite datume održavanja u Kalendaru radionica


Web stranica više nije samo običan izlog. Njena funkcija se mijenja i danas ona komunicira i konvertira posjetitelje u kupce. Neki od uobičajenih izazova s kojima se susreću tvrtke koje razmišljaju o integriranoj komunikaciji s tržištem su:

Sugeriramo Vam da poslušate ovaj trening prije donošenja bilo kakve odluke vezane za izradu ili redizajn Vašeg weba. Ako stranicu postavite poštujući pravila SEO struke i uvažavajući način ponašanja Vaših kupaca tako da im pretraga ide lako imat ćete više upita, izdati više ponuda i prodaja će biti bolja. Ako je web postavljen na način da se sviđa samo Vama i programerima koji su ga radili, prosječno "razmaženi" kupac će otići drugdje. Razumijevanje rada tražilica i načina pretrage Vaših kupaca od ključne je važnosti za uspjeh gotovo svakog businessa. Ako kažete da Vam sve ovo nije važno jer to je posao vanjskog SEO konzultanta bit ćete samo djelomično u pravu. Naime, treba poznavati temu i konzultantu postaviti "pravi" zahtjev te kontrolirati rezultat. Stoga, ako želite više posjeta i konverzija prema prodaji ovaj trening je za Vas.

Cilj treninga

Kome je trening namijenjen

Struktura i teme treninga

1.0 Uvod u SEO optimizaciju

2.0 Pregled SEO optimizacije

- Što je to optimizacija za internetske pretraživače?
- Pregledavanje SERP rezultata
- Što očekivati od SEO optimizacije?
- Kako SEO utječe na Vaš posao?

3.0 Ključne riječi, temelj SEO optimizacije

- Zašto vam je potreban plan istraživanja ključnih riječi?
- Kako istraživati ključne riječi?
- Alati za istraživanje ključnih riječi
- Atributi ključnih riječi (relevantnost, volumen pretrage, konkurencija)
- Distribucija ključnih riječi
- Konstantna evaluacija ključnih riječi

4.0 Optimizacija sadržaja

- Razumijevanje optimizacije sadržaja
- Optimizacija strukture stranice
- Prepoznavanje različitih vrsta sadržaja
- Optimizacija tekstualnih elemenata
- Optimizacija ne tekstualnih elemenata
- Analiza kvalitete sadržaja
- SEO i  UGC (user genrated content)

5.0 Optimizacija sadržaja - tehnički aspekti

- Interpretacija koda stranica
- Razumijevanje načina na koji pretraživači indeksiraju sadržaj
- Rad sa canonical url-ovima i redirektima
- Razumijevanje mikro formata
- Razumijevanje server side faktora
- Korištenje Google Webmaster Tools-a za SEO

6.0 Dugoročno planiranje sadržaja

- Pregled dugoročnih strategija stvaranja sadržaja
- Planiranje uspješne content strategije i izbjegavanje uobičajenih grešaka
- Definiranje vaše publike, tema, perspektive pisanja i stila
- Razumijevanje različitih vrsta sadržaja
- Kako pronaći najbolje ideje za SEO sadržaj?
- Rad sa uredničkim kalendarom
- Promocija sadržaja na društvenim mrežama
- Mjerenje uspješnosti sadržaja

7.0 Link buliding strategije

- Razumijevanje važnosti linkova
- Izgradnja unutarnjih linkova
- Izgradnja vanjskih linkova
- Pronalaženje link building prilika
- Izvršavanje link buliding strategije

8.0 Mjerenje uspješnosti SEO optimizacije

- Mjerenje SEO izvedbe
- Analiza ključnih riječi
- Analiza linkova
- Mjerenje utjecaja društvenih mreža

9.0 SEO za web shopove

- Razumijevanje SEO-a i E-Commerc-a
- Semantični HTML-om za web shopove
- Tehničke komponente E-Commerce-a
- Istraživanje informacijske arhitekture E-Commerc-a
- Stvarnje E-commerce sadržaja
- Upravljanje link buildingom i društvenim mrežama za E-commerce

10. Local search - SEO za lokalne rezultate

- Razumijevanje lokalne pretrage
- Postavljanje i optimizacija Google+ računa za lokalne  rezultate
- Google My Business
- Rad na stvaranju većeg broja recenzija
- Optimizacija Vašeg weba za lokalne pretrage

11. Mobilni SEO

- Razumijevanje mobilne SEO optimizacije
- Prilagodba vašeg web-a mobilnim zahtjevima
- Optimizacija web-a za pametne telefone
- Stvaranje mobile friendly sadržaja

12. Osnove međunarodnog SEO-a

- Što je to međunarodni SEO?
- Najbolja web i server struktura
- Određivanje jezika
- Istraživanje ključnih riječi za međunarodno tržište
- Link building za međunarodni SEO
- Mjerenje međunarodnih SEO rzultata

Metode rada

Trener 

Naši klijenti smatraju da najveću vrijednost za polaznike isporučuju treneri koji imaju bogato iskustvo u praktičnoj primjeni vještina koje su predmet treninga. Trener mora posjedovati dubinsko razumijevanje tematike o kojoj govori, sa aspekta polaznika i aspekta instruktora. Jedino tako može potupuno razumjeti konkretne izazove i situacije polaznika i dati rješenja za njih. Stoga smo posebno ponosni što Vam možemo predstaviti vrhunskog eksperta struke.

Siniša Gavrilović

   

Jedan od pionira Internet Marketinga, direktor u poduzeću Trenutak, koje je specijalist za SEO, SEM i Social Mediu. Siniša je Google AdWords certified i Google AdWords qualified individual te SEO, SEM ekspert.

U svom životopisu ima zavidan broj referenci, uspješnih projekata i veliko iskustvo kao konzultant i trener. Često je citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz programe web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr itd.

Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju nove trendove i primjenjuju ih. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača poznate konferencije Web::Strategija.



BestPractice.hr Free Resources...   

Foto galerija na društvenim mrežama... 

Potražite trening koji Vam treba u kalendaru otvorenih radionica...

Ostvarite dodatne pogodnosti-Best Practice poslovni klub