Konzultanti

Naši klijenti smatraju da najveću vrijednost za polaznike isporučuju treneri koji imaju bogato iskustvo u praktičnoj primjeni vještina koje su predmet treninga. Trener mora posjedovati dubinsko razumijevanje teme o kojoj govori, i to sa aspekta polaznika i aspekta instruktora. Jedino tako može potupuno razumjeti konkretne izazove i situacije i dati rješenja za njih. Naši treneri su konzultanti koji vode tvrtke specijalizirane u konkretnim segmentima. Stoga smo posebno ponosni što Vam možemo predstaviti najbolje. Oni su:


mr. sc. Petar Majstrović

Petar Majstrović je trener poslovnih vještina, menadžment konzultant, predavač i autor. Vlasnik je i direktor trenersko-konzultantske organizacije Best Practice koja je specijalizirana za korporativni trening i savjetovanje u poslovanju i upravljanju.

Obrazovanje

Petar je diplomirao i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Dodatno se usvršavao u renomiranim poslovnim školama kao što su Cotrugli  Bussines School, Iacocca institute i Mercury International Business School. Uspješno završio više od 40 specijalističkih treninga iz područja menadžmenta, prodaje i rukovođenja. Kontinuirano radi na osobnom razvoju i usavršavanju u području poslovne ekonomije i poslovnih vještina. Doktorski je kandidat na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Radno iskustvo i ekspertiza

Tijekom 20 godišnje karijere Petar je radio u različitim industrijama B2B i B2C segmenta kao što su elektro industrija, proizvodnja tekstilnih proizvoda, građevinska industija, IT i konzalting. Uspješno je obavljao gotovo sve  prodajne i upravljačke poslove od prodavača na terenu, voditelja ključnih kupaca, voditelja prodajnih timova, direktora prodaje i izvoza, komercijalnog direktora do člana uprave za prodaju, nabavu i marketing. Nakon 14 godina rada u realnom sektoru karijeru nastavlja u multinacionalnoj trenersko-savjetodavnoj kompaniji gdje vodi edukacijske i savjetodavne projekte, a 2010. prelazi u poduzetništvo. U najtežim tržišnim okolnostima za segment poslovnih edukacija osniva trenersko-savjetodavnu organizaciju Best Practice. Obzirom na bogato iskustvo rada u različitim industrijama i pozicijama u prodaji i rukovođenju, kao ključna područja svog trenerskog i savjetodavnog rada postavlja korporativnu prodaju i vodstvo. U svojim projektima kombinira znanstvene i u praksi potvrđene poslovne modele, a polazi od načela jednostavnosti i primjenjivosti edukacija u poslovnoj stvarnosti po čemu su Best Practice edukacije poznate na tržištu. Iskustvo rada u privredi, poznavanje poslovnih modela te tehnika prijenosa znanja i vještina omogućava mu kreiranje prepoznatljivog stila rada kojeg karakterizira jednostavnost i visoka primjenljivost. Zalaže se za maksimalnu transparentnost procesa rada što uključuje korištenje metoda mjerenja kvalitete edukacija te mjerenja uspješnosti primjene treninga na radnom mjestu. 

Petar je autor više stručnih i znanstvenih članaka i istraživanja (https://bib.irb.hr/datoteka/761116.Impact_of_sales_trainings_-_Book_of_Papers_M-Sphere_2014.pdf) iz područja prodajne komunikacije, menadžmenta i rukovođenja te knjige Prodaja, upravljanje i trening prodajnih snaga: praktični vodič za razvoj poslovanja čiji se izlazak iz tiska očekuje u 2017. godini. Stalni je suradnik i kolumnist u renomiranim stručnim časopisima i poslovnim portalima, predavač na poslovnim konferencijama te gost predavač na doktorskom studiju i katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Uređuje Best Practice Free Resources blog www.bestpractice.hr/clanci/ koji se bavi temama iz područja poslovnih znanja i vještina.

Reference i preporuke

U portfelju zadovoljnih klijenata i polaznika poslovnih edukacija Best Practice i Petar imaju više od 100 domaćih i stranih tvrtki. Mnogi od njih su tržišni lideri u scojim industrijama kao što su:

Širi popis referenci i preporuke klijenta i polaznika edukacija nalaze se na poveznici http://www.bestpractice.hr/reference/

Područje interesa

Prodajne, upravljačke i vodstvene vještine i procesi te njihova implementacija u tržišnim organizacijama.

Dodatne informacije i poveznice


mr. sc. Sonja Prišćan, MBA

Sonja je iskusni voditelj projekta, konzultant, menadžer i trener s više od 20 godina poslovnog iskustva, a u upravljanju projektima ima više od 17 godina iskustva. U dosadašnjoj karijeri provodila je brojne projekte, različitih veličina i u različitim sektorima, a najveći među njima jsu EU projekt za kosovsku Vladu „EU IT Pilot Project in the Field of Education“, u trajanju od dvije godine čija je vrijednost bila dva milijuna Eura i projekt za tursko sveučilište METU koji je bio vrijedan 2,6 milijuna eura. Oba projekta sufinancirana su iz IPA programa.
Diplomirala je i magistrirala na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Završila je također i MBA studij na Cotrugli Business School u Zagrebu. Od početka svoje karijere bavi se treninzima i korištenjem IT-a u obrazovanju. U početku je razvijala i provodila IT treninge, a danas su to treninzi poslovnih vještina, prvenstveno upravljanja projektima.
Poznaje PMI i PRINCE2 metodologije za upravljanje projektima. Aktivna je članica hrvatskog ogranka PMI udruge (Project Management Institute), te je bila i u Izvršnom odboru hrvatskog ogranka od 2014. do 2016. PMI je međunarodna neprofitna udruga za promicanje struke voditelja projekata, te ima preko 300.000 članova, druga je po redu najveća udruga profesionalaca na svijetu.
Dva područja njezinog interesa kojima se i danas bavi kao samostalni konzultant jesu: e-učenje i savjetovanje prilikom pisanja projektnih prijava za EU fondove.
Intenzivno se bavi e-učenjem od 1999. godine. U to vrijeme radila je u CARNetu, te je tamo radila na projektima uvođenja e-obrazovanja u akademsku zajednicu i poticanja sveučilišnih profesora na primjenu i razvoj e-obrazovnih sadržaja, alata i usluga.
Nakon CARNeta, radila je u KING ICT-u na razvoju multimedijskih e-tečajeva i računalnog sustava za podršku e-obrazovanju. U KING ICT-u organizira IT i poslovne treninge za veliki broj nastavnika, te službenika iz javnih i državnih institucija. Krajem 2006. godine osniva tvrtku Incremedia čija je glavna djelatnost produkcija multimedijskih e-obrazovnih sadržaja u području poslovnih znanja. Početkom 2008. pojavio se na hrvatskom tržištu multimedijski e-tečaj „Upravljanje projektima“. Te iste godine, multimedijski tečaj „Upravljanje projektima“ ocijenjen je na natječaju WorldSummit Award kao najbolji e-sadržaj za Hrvatsku 2008. godine
Od 2010 samostalni je konzultant, te klijente savjetuje prilikom pripreme projektnih prijava u područjima poduzetništva, ICT-a. obrazovanja i poljoprivrede ili upravlja projektima za klijente. Također je povremeno angažirana i kao ocjenjivač projektnih prijava na pojedinim pozivima i natječajima.
Do sada je održala treninge na temu Upravljanja projektima u sljedećim prilikama

Značajniji projekti koje je vodila u posljednjih 12 godina:


Kamilo Antolović dipl. oec.

Kamilo Antolović je voditelj i kreativni direktor agencije K&K Promotion, predsjednik Direktorija Omnis Group i stalni sudski vještak za oglašavanje i tržišno komuniciranje. Ima preko 30 godina iskustva na različitim marketinškim, managerskim i edukacijskim poslovima i pozicijama u Hrvatskoj i regiji. Iza njega je više od 200 održanih seminara za mnoge vodeće hrvatske tvrtke.

Kamilo je predavač na nekoliko poslovnih škola u regiji, gost predavač na Fakultetu političkih znanosti, Filozofskom  fakultetu, veleučilištu Vern i ZŠEM. Radio je i kao viši predavač predmeta Upravljanje agencijama, Osobna prodaja i Unapređenje prodaje na Visokoj školi za management tržišnih komunikacija Agora u Zagrebu.

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu, smijer tržišno poslovanje i marketing. Dodatno se usavršavao na Zagrebačkoj poslovnoj školi i kroz mnogobrojne specijalističke edukacije.

Kamilo je objavio nekoliko samostalnih publikacija i veliki broj stručnih radova koji su objavljivani u Privrednom pregledu, Globusu, Marketing-u u praksi, magazinu Propro, Zvono-u, Privrednom vjesniku, Business.hr-u i mnogim drugim.


dr. sc. Saša Petar

Saša Petar autor je 26 poslovnih knjige, među kojima su „PRODANO!“, „Sastankom do cilja” (2013.), „Tajna nestalog kupca” (2010.), „Sanjaju li menadžeri otpuštene radnike” (2010.), „Kako preživjeti sajam” (2009.), „Menadžer na rubu živčanog sloma” (2009.), „Kako se uspješno prodati” (2003.), „Pregovarajte s crnim vragom i zadržite bijela krila” (2001.)”, „Kako prodati snijeg Eskimima” (2000.), „Recite to jasno i glasno (1999.)”, itd.

Autor je brojnih stručnih članaka u časopisima Poslovni savjetnik, Udruga, Poslovni tjednik, Poslovni svijet, RRIF, Banka, Hrvatsko gospodarstvo, qLife, PRO-PRO, Marketing UP, Profit, ZV News, itd. Radio je u predstavništvu tvrtke 3M, Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagrebačkoj poslovnoj školi, Končaru i Munji. Danas radi kao poslovni savjetnik, mentor, poslovni trener i savjetnik za pregovaranje.

Predavač je na nekoliko visokoškolskih ustanova u Hrvatskoj (Veleučilište VERN’, Politehnika Pula, Sveučilište Sjever), a predavao je i na nekoliko fakulteta i visokih škola (Fakultet prometnih znanosti Zagreb, Visoka poslovna škola za turizam UTILUS, Visoka poslovna škola Libertas, Visoka poslovna škola Zrinski, Poslovna škola WIFI Heidelberg, Poslovna škola Experta i CBA Cotrugli Business Academy). Gostovao je kao predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Građevinskom fakultetu u Zagreb i Veleučilištu Požega.

Vodio je treninge iz menadžmenta, prodajne komunikacije (prezentacijske, pregovaračke i prodajne vještine), komunikacije u timu i upravljanje timom (rješavanje konflikta i motivacija), upravljanja promjenama i rješavanja problema (krizni menadžment), te sudjelovanje na sajmovima za brojne tvrtke u Hrvatskoj i inozemstvu (Allianz, Auto Krešo, Auto Hrvatska, ANET, Billa, Coca Cola, DM, Exxon Mobil, Grawe, Importanne resorts, IBM, INA, HEP, HUP, Končar, Konzum, Koprivnička pivovara, Mozaik knjiga, Nexe grupa, Perutnina, Petrol, RAM 3, Raiffeisen Bank, Red Bull, T-Com, Tifon, Zagrebačka pivovara, itd.)


dr. sc. Nikša Sviličić

Nikša Sviličić završio je istovremeno dvije srednje škole (glazbenu i farmaceutsku), potom je u roku diplomirao istodobno na tri fakulteta (1996) i to: Fakultet političkih znanosti, odsjek komunikologija – novinarstvo, Akademiju dramske umjetnosti – filmsku i TV režiju i Filozofski fakultet – muzeologiju.

Nakon završenih fakulteta magistrira na Fakultetu organizacije i informatike, na katedri za računarske multimedijske sustave. Nakon magisterija upisuje i brani čak tri doktorata iz različitih oblasti (1.Informacijske znanosti, 2.Književnost i filmologija i 3.Komunikologija).

Tijekom i nakon školovanja predavao je na najprestižnijim svjetskim sveučilištima u SAD (2002 - 2004) i to na Harvardu (komunikacijske vještine), Ohio Universtiy (multimedijske tehnike) i dr. Ekspert iz domene komunikacijskih i prezentacijskih vještina i član brojnih svjetskih strukovnih udruženja iz te domene kao što su: WPCT, AAA i CPTEF. Dobitnik je brojnih priznanja za svoj znanstveni i umjetnički rad: Rektorova nagrada (1994.), Nagrada znanstvenih djelatnika (1995) i mnoge druge ... Također, dobitnik je najprestižnije svjetske„Fulbright“ stipendije u USA i tamo predaje kao profesor u periodu 2002. – 2003. godine.

Za svoj umjetnički rad također dobija brojna priznanja od kojih se izdvajaju „Zlatna vrata Pule“ za najbolji cjelovečernji igrani film po glasovima publike na Pulskom festivalu 2009. godine (film „Vjerujem u anđele“), a godinu dana nakon toga, kao autor (skladatelj i aranžer), dobiva nagradu Porin za hit godine za pjesmu „Vjerujem u anđele“ u izvedbi Olivera Dragojevića. Dr. Sviličić profesionalno se bavio glazbom i svirao je sa najpoznatijim svjetskim i domaćim glazbenicima na svjetskim turnejama (4) i nosačima zvuka (7) tijekom godina 1988. – 2002. Kao multiinstrumentalist, aktivno svira 13 instrumenata i renomirani je studijski i koncertni glazbenik. Hobiji su mu putovanja, glazba i sokolaranje.


prof. Miljenko Bošković, MBA

Miljenko Bošković je specijalist za ljudske resurse i konzultant. Diplomirao je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, specijalizirao Diploma in management na poslijediplomskom studiju na Zagrebačkoj poslovnoj školi te završio MBA na Management Akademie Muenchen.

Ima preko 30 godina iskustva na različitim menadžerskim i edukacijskim poslovima i pozicijama u Hrvatskoj i regiji. Bio je zamjenik direktora Večernjeg lista te član Uprave i CEO u Lovranskim vilama, Marimpexu, Auto Zubaku i drugim značajnim kompanijama.

Iza njega je više od 1300 održanih seminara za mnoge vodeće tvrtke u Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i BiH kao što su Agrokor, INA, IBM, DM, PBZ, ZaBa - Unicredit, Splitska banka, Hypo Alpe Adria Bank - Adiko, RBA, HNB, McDonalds, Siemens, Ericsson, Metro, Gazprom, Liječnička i ljekarnička komora, Audi, Citroen, Medika, Pliva, Hemofarm, VIP, Gavrilović, PIK, Allianz, Grawe, Wiener osiguranje, TDR, Maistra, Europa Press Holding, Večernji list, NP Krka, Grad Umag i Jastrebarsko, Medicinski fakultet itd.).

Objavio je knjige „Uspješan timski rad pomoću tipologije članova tima“ te „Menadžment ciljeva i vremena“, autor je prvog vremenskog planera „Kairos system“ u regiji te je napisao velik broj stručnih radova koji su objavljeni u Večernjem listu, Moj posao.hr, Marketing u praksi, magazinu Propro, Jet Set magazinu i mnogim drugim. Autor je prvog team buildinga u regiji za Zagrebačku banku (Unicredit) 1984. 


Andrey Shtylenko

Andrey is a serial entrepreneur, speaker and mentor with portfolio of businesses in technology, marketing and education. He is also a founder of startup consulting agency Studio Antar as well as an active contributor to startup community as a mentor and judge in several regional entrepreneurship programs. Andrey is author of several seminars and coaching programs on business development and business communication. Andrey’s big passions is performance marketing and business analytics. 


      

Miroslav Varga dipl.ing. stroj. 

G. Varga jedan je od nekolicine Google AdWords Certificiranih Trainera u Google Adriatics regiji sa iskustvnom rada na stotinama AdWords kampanja. Certificirani je Google AdWords individual i nositelj je GAIQ certifikata. Apslovirao je dva poslijediplomska studija i konzultant je u Escape d.o.o., poduzeću koje je Google AdWords Certified Company i Google Analytics Certified Partner.

Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali ne 'geekovski', već vrlo dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora. Jedan je najnagrađivanijih predavača i stručnjaka iz područja Internet marketinga sa tisućama referenci zadovoljnih polaznika i naručitelja projekata. 


Ilija Brajković, mag.ing.comp. 

Ilija je dugo aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih se pet godina posvetio tehnologijama i alatima za razvoj poslovanja preko društvenih mreža te edukacijama u tom specifičnom segmentu. U duši geek, ali život ga je odnio u nešto novo, u čemu još više uživa, pa je danas partner u digitalnoj agenciji gdje se brine za razvoj poslovanja, vodi odnose s klijentima i fanovima te kreira marketinške sadržaje.

Radio je kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom korisnika iz svih krajeva svijeta. Vodio je projekte za velike klijente kao što su Microsoft Hrvatska, Hemingway, Suzuki, Alpro Soya i druge, kao i za veliki broj manjih i srednjih poduzeća u različitim industrijama. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, a dobio je i titulu TOP5 predavač na konferencijama Web::Strategija 12, Web::Strategija 15, Weboo2013. i Web::Industrija s predavanjima o društvenim mrežama i content marketingu prema anonimnim glasovima publike.


Mario Pintar, mag. oec.

Svoje Internet putovanje započeo je prije više od 20 godina te je bio autor prvih službenih web stranica Grada Đurđevca 1998. godine. Svoje iskustvo u području web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke gdje radi više od šest godina. Tu sudjeluje u izradi jednog od prvih email newslettera na ovim prostorima-Podravkinog Kulinarskog studija. Radio je više od 4,5 godina u Avalonu, jednoj od najvećih hrvatskih web hosting tvrtki. Danas radi u tvrtki Hangar 18 kao voditelj marketinga.

U svojoj karijeri radio je na više od 100 web projekata, a posebno se posvetio email marketingu. Voli tehnologije, web dizajn, marketing, društvene mreže, sport. Već 5 godina piše blog članke i drži predavanja i radionice iz područja digitalnog marketinga.


Ivica Penić dipl. oec.

Ivica Penić je ekspert za Facebook marketing, poduzetnik, trener poslovnih vještina, autor i mentor. Suosnivač je Grow Up Akademije čija je misija osnaživanje budućih poduzetnika u području Facbook marketinga. S poduzetništvom se prvi puta susreo sa 13 godina u obiteljskoj tvrtki, a svoju je osnovao već u 21. godini. Od 2010. radi kao poslovni savjetnik, startup mentor i konzultant za Facebook marketing. Piše stručne stranke i uređuje svoj blog, a autor je 2 knjige i nekoliko edukacijskih programa.

Putem marketinških kanala i društvenih mreža Ivica komunicira sa desecima tisuća fan-ova u regiji. Stečeno znanje i vještine koristi radeći sa privatnim klijentima i kompanijama. Ivica smatra da je Facebook idealan kanal za promociju ako ste privatni poduzetnik, a njegova misija je da pokaže mogućnosti i rezultate što većem broju zainteresiranih osoba i organizacija.

Diplomirao je na FTVT Dubrovnik i EFZG u Zagrebu. Trenutno živi u Skopju gdje je uz rad na svojim projektima posljednje 2 godine vodio Startup program za Makedonsko-Američki Accelerator.


dr. sc. Tanja Džido

Tanja posjeduje više od deset godina iskustva u različitim segmentima komunikacija: od  radijske voditeljice do novinarke u dnevnom tisku, voditeljice komunikacija u edukacijskim ustanovama i PR agencijama do voditelja klijenata i kreativnih kampanja u digitalnim agencijama. Posljednje tri godine radila je na digitalnim kampanjama vodećih svjetskih, ali i lokalnih brendova poput American Expressa, Samsunga, Adidasa, Audija, Staropramena, Southern Comforta, Johnnie Walkera, Pedigree-a, INA-e, Karlovačkog piva i mnogih drugih.

Prije tri godine završila je diplomski studij novinarstva na Fakultetu političkih znanosti, uz dodatna usmjerenja Odnosi s javnošću i Politička komunikacija kao jedna od najboljih studentica na svojoj godini. Uz mnogobrojne konferencije i radionice, završila je i dodatne edukacije iz područja marketinga, event i brand managementa te iz područja društvenih mreža i digitalnog marketinga. 2017. godine pobijedila je na natjecanju Young Talent Case Study te osvojila e-Leadership MBA stipendiju


Siniša Gavrilović

  

Jedan od pionira Internet Marketinga, direktor u poduzeću Trenutak, koje je specijalist za SEO, SEM i Social Mediu. Siniša je Google AdWords certified i Google AdWords qualified individual, SEO, SEM ekspert. Ima zavidan broj referenci i veliko iskustvo kao konzultant i trener. Često je citiran od strane medija, priznat je kao autoritet u polju prilagodbe CMS sustava, rješavanja problema duplog sadržaja, uspostave pravilnog link flow-a i brzog indeksiranja. Educirao je velik broj novinara u redakciji 24sata Digital, a kroz program web edukacije surađivao je s tvrtkama kao što su Privredna banka Zagreb (PBZ), Hrvatska poštanska banka (HPB), T-Com, T-Mobile, Njuskalo.hr, Monitor.hr. Siniša ima snažno razvijenu intuiciju, što ga svrstava među one stručnjake koji brzo uočavaju i koriste nove trendove. Njegova kombinacija demistifikacije složenih pitanja uz osobit pogled na web čini ga posebno zanimljivim govornikom. Njegovi nastupi na konferencijama uvijek su visoko ocijenjeni, a jedan je od TOP5 predavača poznate konferencije Web::Strategija.


Zorin Radovančević

Zorin je partner i konzultant u Escape d.o.o., poduzeću koje je Google AdWords Certified Company i Google Analytics Certified Partner. On je i Google Analytics specijalist i nositelj Google Analytics Individual Qualification (IQ). Zahvaljujući kvalifikaciji i višegodišnjem iskustvu u analizi i savjetovanju Zorin vodi kompleksne međunarodne projekte u području turizma, trgovine, zdravlja i financija na tržištima EU, Rusije, Ukrajine, Kuvajta i SAD-a.


Boris Vulić, dipl. oec.

Boris je vrstan edukator i praktičar sa dvadeset godina iskustva rada u komercijali malih, srednjih i velikih sustava trgovačkog i bankarskog sektora. Kao voditelj komercijalnih odjela kreirao je i implementirao cijeli niz naprednih nabavnih strategija i alata.  Kao regionalni koordinator e-nabave u međunarodnoj banci ističe se prema broju odlično organiziranih reverznih e-aukcija. Nastavno na uspješnu karijeru u unapređenju nabavnih procesa aktivira se u segmentu obrazovanju kao predavač i konzultant u ovom segmentu poslovanja. U edukativnom radu sučeljava modele rada, specifičnosti, prednosti i slabosti iz svijeta prodaje i nabave čime utječe na bolje razumijevanje ovih prirodno "suprostavljenih" poslovnih funkcija.  Predaje na poslovnoj školi na kolegiju Voditelj nabave prema vlastitom nastavnom programu kojeg je odobrilo nadležno ministarstvo.  Autor je mnogih članaka u kojima obrađuje teme vezanu uz nabavu, edukacije, merchandising i prodaju. Sudionik je i govornik na nabavnim i prodajnim konferencijama.

Boris Vulić je diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Završio je veći broj poslovnih edukacija iz područja nabave, prodaje i rukovođenja te treninge prijenosa znanja i vještina. Nositelj je certifikata SPSM (Senior Professional in Supply Management), Next Level Purchasing.